Narzędzia Google do codziennej pracy
Google Workspace Business Plus
Google Workspace Business Plus to rozwiązanie skierowane do średnich firm, którym zależy na sprawnym zorganizowaniu pracy swoim pracownikom, a dodatkowo mają na względzie bezpieczeństwo danych i zarządzanie nimi. Przechowywanie, archiwizowanie i wyszukiwanie danych oraz zaawansowane zarządzanie punktami końcowymi to funkcje niedostępne w pozostałych pakietach Google Workspace, znajdziesz je tylko w Google Workspace Business Plus.
Korzystanie z Google Workspace zapewni Ci spokój i bezpieczeństwo. Dzięki weryfikacji dwuetapowej, czy jednorazowemu logowaniu, biznesowe dane nie będą narażone na nieautoryzowane użycie. Pakiet Google pozwala zarządzać urządzeniami mobilnymi, by zapewnić bezpieczeństwo danych w razie utraty urządzenia lub odejścia pracownika. Dzięki scentralizowanej konsoli administracyjnej z łatwością skonfigurujesz wszystkie ustawienia swojego Google Workspace.
Wybierz pakiet:
Okres subskrypcji
Gmail we własnej domenie
5 TB na Dysku Google dla każdego pracownika
Spotkania online dla 250 osób
Google Vault – zaawanowana archiwizacja
Dysk współdzielony bez limitów
Zarządzanie punktami końcowymi
Kup w zestawie
99,00 zł
brutto / mies.
492,00 zł
brutto / jednorazowo
99,00 zł
brutto / mies.
1599,00 zł
brutto / jednorazowo
Szczegółowy opis
Google Workspace Business Plus to chmura dla wymagających
Google Workspace to dobrze znane wszystkim aplikacje Google. Jednak pakiet Business Plus jest rozwiązaniem, które spełni potrzeby najbardziej wymagających użytkowników. Poza standardowymi aplikacjami takimi, jak poczta Gmail dla firm, Dokumenty, Arkusze, Prezentacje, Kalendarz, Dysk i inne, oferuje również większą pojemność na dysku (aż 5 TB dla każdej osoby) oraz zaawansowane rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa i zarządzania danymi.
Dysk Google o pojemności 5 TB
Sama liczba 5 TB niewiele mówi. Ale jeśli porównamy ją do:
10 560 filmów 4K,
640 00 zdjęć o rozdzielczości 24 megapiskeli,
1 328 360 piosenek zapisanych w formacie MP4,
to daje już pewien obraz sytuacji. Pomyśl, ile ważnych dokumentów w Twojej firmie można przechowywać w chmurze, zamiast w segregatorach, mając do dyspozycji 5 TB przestrzeni dyskowej?
Bezpieczeństwo danych i zarządzanie nimi
W dużych organizacjach wiele dokumentów jest poufnych i pracownicy nie mogą udostępniać ich osobom postronnym. Równolegle każdy z nich ma do dyspozycji służbowy laptop lub telefon. Co w momencie, gdy urządzenia te zostaną skradzione? Dane mogą dostać się w niepowołane ręce. Dzięki funkcji zarządzania punktami końcowymi możesz temu zapobiec. Wymaganie włączenia blokady ekranu, ustawienie silnych haseł i weryfikacji dwuetapowej oraz możliwość całkowitego skasowania poufnych danych – i możesz spać spokojnie.
Łatwa i szybka konfiguracja
Oferta dla nowych użytkowników
Polskie wsparcie techniczne
Zastanawiasz się, którą licencję wybrać? Zadzwoń!
+48 723 410 594
Gmail we własnej domenie
5 TB na Dysku Google dla każdego pracownika
Spotkania online dla 250 osób
Google Vault – zaawanowana archiwizacja
Dysk współdzielony bez limitów
Zarządzanie punktami końcowymi
Kup w zestawie
Szczegółowy opis
Porównanie produktów
Polecane do tego produktu
Podobne produkty
Pytania i odpowiedzi
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl
Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl
Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl