Zwiększ sprzedaż dzięki reklamie internetowej
Bądź widoczny w Internecie i sprzedawaj więcej
Bez długoterminowych umów i wypowiedzeń
Pozyskaj większą ilość potencjalnych klientów
Zaufaj certyfikowanym specjalistom z wieloletnim doświadczeniem
Napisz do nas — doradzimy Ci najlepszą formę reklamy
Jakie rodzaje reklamy internetowej oferujemy?
Reklama w wyszukiwarce Google
Google Ads
Google Shopping
Kampanie Performance Max
Google Display Network
Profil Firmy w Google
Czym jest reklama w Internecie?
Reklama internetowa to forma promocji produktów lub usług w Internecie. Reklama w internecie wykorzystuje różnorodne rodzaje i kanały komunikacji. Dzięki temu dociera do potencjalnych klientów i przekonuje ich do zakupu. Marketing internetowy ma dużą przewagę nad tradycyjnymi formami reklamy. Umożliwia on dokładne określenie grupy klientów, do której chcemy trafić. W efekcie tego można łatwo dostosować przekaz reklamowy do indywidualnych potrzeb odbiorców.
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i personalizacji komunikatu reklama usług lub produktów w internecie jest skuteczniejsza, mierzalna i bardziej opłacalna, niż tradycyjne formy reklamy.
Czym jest reklama w Internecie?
Reklama internetowa to forma promocji produktów lub usług w Internecie. Reklama w internecie wykorzystuje różnorodne rodzaje i kanały komunikacji. Dzięki temu dociera do potencjalnych klientów i przekonuje ich do zakupu. Marketing internetowy ma dużą przewagę nad tradycyjnymi formami reklamy. Umożliwia on dokładne określenie grupy klientów, do której chcemy trafić. W efekcie tego można łatwo dostosować przekaz reklamowy do indywidualnych potrzeb odbiorców.
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i personalizacji komunikatu reklama usług lub produktów w internecie jest skuteczniejsza, mierzalna i bardziej opłacalna, niż tradycyjne formy reklamy.
Zalety reklamy internetowej
Lepsza skuteczność
Większy zasięg
Precyzyjne targetowanie
Mierzalność wyników
Mnogość formatów
Proces reklamy internetowej krok po kroku
1. Wypełnienie formularza
Wypełniasz formularz i zostawiasz nam kontakt do siebie.
2. Kontakt od home.pl
W ciągu kilku godzin roboczych oddzwaniamy do Ciebie.
3. Wywiad
Nasz specjalista wypyta Cię o najważniejsze aspekty związane z Twoją działalnością oraz o cel jaki Cię interesuje.
4. Propozycja reklamy
Na podstawie zebranych informacji zaproponujemy te formu reklamy w Internecie, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
5. Oferta podsumowująca
Po rozmowie telefonicznej otrzymasz na adres e-mail ofertę podsumowującą.
6. Omówienie kampanii
W kolejnych etapach odpowiemy na dodatkowe pytania, które pojawią się w trakcie. Szczegółowo omówimy przebieg kampanii oraz czas jej rozpoczęcia.
Ile kosztuje reklama internetowa?
Od czego zależy koszt?
To ile kosztuje reklama internetowa, zależy w dużej mierze od tego, jaki budżet jesteś w stanie na nią przeznaczyć. Druga składowa to wynagrodzenie certyfikowanego specjalisty, który poświęci swój czas na ustawienie, rozpoczęcie i optymalizację kampanii.
Modele rozliczeń
Kampanie rozliczane są według kilku modeli rozliczeń. Jednym z najpopularniejszych modeli rozliczeń reklam internetowych jest koszt za kliknięcie (CPC: Cost per click). Wynosi on od kilku groszy do kilku złotych. CPM (Cost per mile) to mniej popularny model oznaczający płatność za 1000 wyświetleń. CPA (Cost per action) to model, w którym opłata pobierana jest za konkretną akcję, np. zakup w sklepie internetowym.
Ile kosztuje reklama internetowa?
Od czego zależy koszt?
To ile kosztuje reklama internetowa, zależy w dużej mierze od tego, jaki budżet jesteś w stanie na nią przeznaczyć. Druga składowa to wynagrodzenie certyfikowanego specjalisty, który poświęci swój czas na ustawienie, rozpoczęcie i optymalizację kampanii.
Modele rozliczeń
Kampanie rozliczane są według kilku modeli rozliczeń. Jednym z najpopularniejszych modeli rozliczeń reklam internetowych jest koszt za kliknięcie (CPC: Cost per click). Wynosi on od kilku groszy do kilku złotych. CPM (Cost per mile) to mniej popularny model oznaczający płatność za 1000 wyświetleń. CPA (Cost per action) to model, w którym opłata pobierana jest za konkretną akcję, np. zakup w sklepie internetowym.
Darmowa wycena Twojej reklamy internetowej
Zapraszamy do wypełnienia i przesłania formularza. Odezwiemy się ze szczegółowymi informacjami i przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę wybranej formy reklamy.
Sprawdź inne rozwiązania
POZYCJONOWANIE STRON
Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google
Pozycjonowanie to najlepsza metoda na to, by Twoja strona wyświetlała się wysoko w Google dla najczęściej wyszukiwanych fraz. Zajmiemy się działaniami SEO, a Twoja strona będzie coraz wyżej.
STRONY WWW
Tworzenie stron WWW
Potrzebujesz strony internetowej? Tworzymy blogi, witryny WWW i e-sklepy. W home.pl zaprojektujemy dla Ciebie nowoczesną i profesjonalną stronę. Stworzyliśmy już setki skutecznych witryn dla różnych branż.
Najczęstsze pytania o reklamę internetową
Jak działa reklama internetowa?
Gdzie będzie widoczna moja reklama?
Czy reklamowanie się w Google wpłynie na poprawę pozycji mojej strony w wyszukiwarce?
Z czego wynika cena kampanii Google Ads?
Czy mam gwarancję zwrotu inwestycji?
Czy muszę przygotować się do kampanii?
Jaka jest forma współpracy i przez jaki czas ona obowiązuje?
Jak mogę zakończyć kampanię?
Czy mogę śledzić efekty reklam?
Czy będę mieć kontakt z opiekunem kampanii?
Czy jest możliwe rozliczenie za efekt?
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet, jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Jeżeli szukasz rozwiązań, dzięki którym przeniesiesz firmę do internetu, skontaktuj się z nami. Infolinia 24h/7:
+48 504 502 500
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet, jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Jeżeli szukasz rozwiązań, dzięki którym przeniesiesz firmę do internetu, skontaktuj się z nami. Infolinia 24h/7:
+48 504 502 500
Reklama internetowa
Reklama internetowa to jeden z najskuteczniejszych sposobów promowania produktów i usług w sieci.
Ile kosztuje reklama w internecie?
To najczęściej zadawane pytanie w przypadku reklamy internetowej. Odpowiedź brzmi: to zależy. Budżet reklamowy może zaczynać się już od kilkuset złotych. Jako właściciel firmy sam najlepiej wiesz, jaki budżet możesz przeznaczyć na marketing. W wyniku prowadzonych działań sprzedaż będzie rosła. To pozwoli sukcesywnie zwiększać i osiągać jeszcze większy zysk.
Reklama w internecie — co wybrać?
Pozycjonowanie jako forma reklamy internetowej
Skupmy się na chwilę na pozycjonowaniu. Jest to proces optymalizacji strony internetowej pod kątem organicznych wyników wyszukiwań. Ma on na celu zwiększenie widoczności strony i jej pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe. Osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwań na frazy związane z tematyką strony pozwala na pozyskanie większej ilości ruchu organicznego. Może brzmieć to trochę skomplikowanie, zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego z chęcią pomagamy naszym klientom uprościć sprawę. Przed przystąpieniem do prac wykonujemy audyt SEO. Pozwala on na zorientowanie się w mocnych i słabych elementach strony internetowej. Następnie wybieramy odpowiednie słowa kluczowe. Po ich wpisaniu w wyszukiwarkę Twoja strona ma wyświetlać się wysoko. Kolejnym krokiem są rekomendacje naszych specjalistów i przystąpienie do działania! Pozycjonowanie wymaga jednak stałej pracy i dostosowywania strategii na podstawie wyników oraz trendów seo.
Social media — reklama w mediach społecznościowych
- Reklama w formie postów — umieszczanie sponsorowanych postów na profilu firmowym na platformie społecznościowej.
- Reklama displayowa — wyświetlanie reklam w formie banerów na stronie internetowej, aplikacji lub w innych miejscach.
- Reklama wideo — wyświetlanie krótkich filmów reklamowych
Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Rodzaje reklam Google Ads:
- Reklamy w wynikach wyszukiwania — reklamy tekstowe wyświetlane na górze i na dole wyników wyszukiwania Google w odpowiedzi na konkretne zapytanie użytkownika. Ta forma reklamy pozwala na docieranie do użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą.
- Reklamy graficzne w Google Display Network — to reklamy wyświetlane na stronach partnerskich Google, na przykład na portalach informacyjnych, blogach czy stronach społecznościowych. Reklamy graficzne pozwalają na wykorzystanie różnych formatów i treści w celu zainteresowania użytkowników.
- Reklamy w sieci YouTube — reklamy wideo wyświetlane przed, w trakcie lub po odtwarzaniu filmów na YouTube. Reklamy wideo pozwalają na dotarcie do użytkowników w inny sposób niż tradycyjne reklamy tekstowe czy graficzne.
- Reklamy w Google Shopping — reklamy skierowane do użytkowników szukających konkretnych produktów w Google Shopping. Reklamy te wyświetlane są w sekcji "Shopping" na górze wyników wyszukiwania Google.
- Reklamy w aplikacjach — reklamy wyświetlane w aplikacjach mobilnych na Androidzie i iOS. Ta forma reklamy pozwala na docieranie do użytkowników korzystających z aplikacji mobilnych. Warto pamiętać, że każdy rodzaj reklam w Google Ads ma swoje wady i zalety, a wybór odpowiedniej formy zależy od celów kampanii reklamowej oraz grupy docelowej.