Skuteczne pozycjonowanie stron WWW i sklepów internetowych
Bądź na wyższej pozycji w Google
Zwiększ ilość ruchu na Twojej stronie
Pozyskaj klientów bez płatnych reklam
Poznaj wyniki Audytu SEO
Odbierz darmową, niezobowiązującą wycenę
Na czym polega pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron www lub sklepów internetowych to złożony proces optymalizacji. Ma on na celu osiągnięcie jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych. Składa się z kilku etapów. Obejmują one analizę konkurencji, dobór odpowiednich słów kluczowych, audyt strony internetowej, pozyskanie linków odsyłających do strony i analizę.
Dzięki pozycjonowaniu strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania. To pozwala pozyskać ruch lepszej jakości, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.
Na czym polega pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron www lub sklepów internetowych to złożony proces optymalizacji. Ma on na celu osiągnięcie jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych. Składa się z kilku etapów. Obejmują one analizę konkurencji, dobór odpowiednich słów kluczowych, audyt strony internetowej, pozyskanie linków odsyłających do strony i analizę.
Dzięki pozycjonowaniu strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania. To pozwala pozyskać ruch lepszej jakości, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.
Czy SEO i pozycjonowanie to jest to samo?
SEO (Search Engine Optimalization) i pozycjonowanie to dwa pojęcia, które często są używane zamiennie. W rzeczywistości mają nieco różne znaczenia.
SEO to szerokie pojęcie, które dotyczy konkretnych technik poprawiających widoczność strony w wynikach organicznych
SEO obejmuje wiele składowych, takich jak:
Optymalizacja techniczna strony;
Pozyskiwanie zewnętrznych linków prowadzących na stronę;
Analiza słów kluczowych;
Tworzenie treści zgodnie ze sztuką SEO;
Monitorowanie wyników i ich analiza.
Pozycjonowanie stron internetowych jest częścią SEO
Jest to konkretna strategia dotycząca zwiększenia pozycji strony internetowej w odpowiedzi na określone słowa kluczowe.
Czy SEO i pozycjonowanie to jest to samo?
SEO (Search Engine Optimalization) i pozycjonowanie to dwa pojęcia, które często są używane zamiennie. W rzeczywistości mają nieco różne znaczenia.
SEO to szerokie pojęcie, które dotyczy konkretnych technik poprawiających widoczność strony w wynikach organicznych
SEO obejmuje wiele składowych, takich jak:
Optymalizacja techniczna strony;
Pozyskiwanie zewnętrznych linków prowadzących na stronę;
Analiza słów kluczowych;
Tworzenie treści zgodnie ze sztuką SEO;
Monitorowanie wyników i ich analiza.
Pozycjonowanie stron internetowych jest częścią SEO
Jest to konkretna strategia dotycząca zwiększenia pozycji strony internetowej w odpowiedzi na określone słowa kluczowe.
Pozycjonowanie stron WWW - dlaczego warto?
Zwiększenie zasięgu i widoczności
Pozycjonowanie sprawia, że twoja strona WWW pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania.
Zwiększenie ruchu na stronie
Im wyższa pozycja w Google, tym większe prawdopodobieństwo na dodatkowy ruch na stronie www.
Wysoka jakość ruchu
Ruch na stronie pozyskany dzięki pozycjonowanie jest zawsze wysokiej jakości.
Zwiększenie sprzedaży i zapytań o ofertę
Większy i dobry jakościowo ruch na stronie sprawia, że mamy do czynienia z klientami zainteresowanymi usługami lub produktami, które oferujesz.
Poprawa reputacji i wiarygodności
Wysoka pozycja w Google sprawia, że klienci bardziej ufają takiej firmie. Strona internetowa, która znajduje się na dalszych pozycjach w wynikach wyszukania, nie wygląda na wiarygodną.
Czym różni się pozycjonowanie strony WWW od pozycjonowania sklepu internetowego?
Pozycjonowanie strony internetowej skupia się na poprawie widoczności całej strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Obejmuje to optymalizację strony internetowej pod kątem treści, linków i technicznych czynników SEO, takich jak szybkość ładowania strony, przyjazność dla urządzeń mobilnych, czy struktura URL.
Proces pozycjonowania
Oto kilka kroków, dzięki którym algorytm wyszukiwarki Google spojrzy przychylnie na Twoją stronę internetową:
1. Analiza słów kluczowych
2. Optymalizacja strony internetowej
3. Link building
4. Optymalizacja zdjęć i grafik
5. Tworzenie treści
Ile kosztuje pozycjonowanie i działania SEO?
Od czego zależy koszt?
Koszt pozycjonowania zależy od wielu zmiennych. Wpływ na to ile kosztuje pozycjonowanie, ma konkurencyjność branży, w której prowadzisz biznes. Poziom trudności słów kluczowych ma tu również duże znaczenie. W przypadku pozycjonowania nie musisz decydować się na wszystkie działania przedstawione w procesie, a od tego też zależy finalna cena. Jeśli decydujesz się na samodzielne pozycjonowanie, możesz wtedy zaoszczędzić na prowizji dla agencji marketingowej. Nie masz jednak wtedy dostępu do pomocy doświadczonych i certyfikowanych specjalistów.
Agencje marketingowe bardzo często oferują atrakcyjne pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Wtedy płacisz za wiedzę i doświadczenie fachowców. Ważne jest jednak to, że indywidualna konsultacja i audyt SEO są darmowe. Pozwoli Ci to zorientować się w mocnych i słabych elementach Twojej strony internetowej. Po tym etapie już tylko od Ciebie zależeć będzie czy na pozycjonowanie chcesz przeznaczyć kilkaset, czy kilka tysięcy złotych.
Ile kosztuje pozycjonowanie i działania SEO?
Od czego zależy koszt?
Koszt pozycjonowania zależy od wielu zmiennych. Wpływ na to ile kosztuje pozycjonowanie, ma konkurencyjność branży, w której prowadzisz biznes. Poziom trudności słów kluczowych ma tu również duże znaczenie. W przypadku pozycjonowania nie musisz decydować się na wszystkie działania przedstawione w procesie, a od tego też zależy finalna cena. Jeśli decydujesz się na samodzielne pozycjonowanie, możesz wtedy zaoszczędzić na prowizji dla agencji marketingowej. Nie masz jednak wtedy dostępu do pomocy doświadczonych i certyfikowanych specjalistów.
Agencje marketingowe bardzo często oferują atrakcyjne pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Wtedy płacisz za wiedzę i doświadczenie fachowców. Ważne jest jednak to, że indywidualna konsultacja i audyt SEO są darmowe. Pozwoli Ci to zorientować się w mocnych i słabych elementach Twojej strony internetowej. Po tym etapie już tylko od Ciebie zależeć będzie czy na pozycjonowanie chcesz przeznaczyć kilkaset, czy kilka tysięcy złotych.
Sprawdź swoją stronę za darmo wykonując Audyt SEO
Pomożemy Ci uzyskać wyższą pozycję w Google. Odbierz konkretne i przejrzyste wyniki audytu, które pozwolą Ci poprawić elementy Twojej witryny i zwiększyć zaangażowanie odwiedzających.
10 cennych wskazówek
0 zł za analizę Twojej strony WWW
90 sekund - to średni czas analizy pojedynczej witryny
Ocena treści pod kątem SEO
Sprawdź swoją stronę za darmo wykonując Audyt SEO
Pomożemy Ci uzyskać wyższą pozycję w Google. Odbierz konkretne i przejrzyste wyniki audytu, które pozwolą Ci poprawić elementy Twojej witryny i zwiększyć zaangażowanie odwiedzających.
10 cennych wskazówek
0 zł za analizę Twojej strony WWW
90 sekund - to średni czas analizy pojedynczej witryny
Ocena treści pod kątem SEO
Zamów darmową wycenę pozycjonowania
Do każdego procesu pozycjonowania podchodzimy indywidualnie. Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby dobrać odpowiednią ofertę dla potrzeb Twojego biznesu.
Sprawdź inne rozwiązania
REKLAMA INTERNETOWA
Reklama internetowa dla stron WWW i e-sklepów
Prowadzimy działania reklamowe m.in. w Google, na Allegro i w social media. Oferujemy również inne usługi reklamowe: tworzenie grafiki oraz contentu.
STRONY WWW
Tworzenie stron WWW
W home.pl zaprojektujemy dla Ciebie profesjonalną stronę – niezależnie od branży, w jakiej działasz. Tworzymy strony internetowe dla firm, sklepy internetowe oraz blogi.
Najczęściej zadawane pytania
Co wpływa na cenę poszczególnych pakietów SEO?
Czy mam gwarancję, że moja strona znajdzie się na jednym z pierwszych miejsc w wyszukiwarce Google?
Czym różnią się pakiety SEO z oferty home.pl?
O co muszę zadbać przed rozpoczęciem działań SEO?
Ile czasu zajmie zdobycie wysokiej pozycji słowa kluczowego?
Czy muszę zawrzeć umowę na pozycjonowanie? Jak długo trwa współpraca?
Jak mogę zakończyć działania SEO?
Czy mogę śledzić efekty działań SEO?
Czy będę mieć kontakt z opiekunem kampanii?
Czy możemy się rozliczyć za efekt kampanii?
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet, jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Jeżeli szukasz rozwiązań, dzięki którym przeniesiesz firmę do internetu, skontaktuj się z nami. Infolinia 24h/7:
+48 504 502 500
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet, jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Jeżeli szukasz rozwiązań, dzięki którym przeniesiesz firmę do internetu, skontaktuj się z nami. Infolinia 24h/7:
+48 504 502 500
Pozycjonowanie - SEO
Czy można prowadzić biznes bez pozycjonowania swojej strony internetowej lub sklepu internetowego?
Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów internetowych to inwestycja, która przynosi długoterminowe korzyści.
Pozycjonowanie strony czy sklepu internetowego to ciągły proces.
Warto jednak pamiętać, że pozycjonowanie to proces długoterminowy, który wymaga stałego monitorowania fraz i optymalizacji. Dlatego, bez względu na to, czy decydujemy się na pozycjonowanie samemu, czy z pomocą agencji, kluczowe jest ciągłe aktualizowanie i ulepszanie swojej strategii pozycjonowania.