icons/admin-kingicons/aktualizacjeicons/aktualizacjeicons/aplikacje-mobilneicons/aplikacje-webicons/backupicons/backup-alticons/backup-cloudicons/bazy-danychicons/bez-limitowicons/bitd-1sticons/zespolicons/bitd-1sticons/wordpressicons/wordpressicons/bitd-cameraicons/szyfrowanieicons/ochrona-wirus1414icons/bitd-safepayicons/admin-kingicons/szyfrowanieicons/bitd-wiecej-sticons/blockedicons/bug-pirateicons/chaticons/checkicons/mam-juz-kontoicons/firmaicons/officeCombined ShapeShapeicons/osoba-fizycznaicons/clock57icons/dokumenticons/domenaicons/dropboxicons/dysk-cloudicons/emailicons/email-listicons/europaicons/git-svnicons/google-gicons/helpicons/help-alticons/sklepicons/admin-kingico-officeicons/weryfikacja-firmyicons/specialisticons/emailCombined Shapeicons/serwericons/szyfrowanieicons/domenaicons/szyfrowanieicons/officeicons/sslCombined Shapeicons/osoba-fizycznaRectangle 405Rectangle 405icons/serwerico-xicons/instalator-cmsicons/ipicons/jakoscicons/kalendarzicons/kartyicons/kod-htmlicons/listaicons/logiicons/lokalizacjaicons/magazynicons/malpaicons/malpa-noticons/minusicons/multipocztaicons/niedostepnaicons/multi-usericons/single-usericons/szyfrowanieicons/ochrona-wirusicons/wiecej-sticons/nso-wifiicons/domenaicons/officeicons/office-color/accessicons/office-color/excelicons/office-color/exchangeicons/office-color/onenoteicons/office-color/outlookicons/office-color/powerpointicons/office-color/publishericons/office-color/wordicons/office-exchangeicons/office-outlookicons/office-skypeicons/pakiet-prezenticons/plusicons/podstronyicons/pojemnoscicons/polskaicons/ponowicons/potwierdzicons/produktyicons/przypomnienieicons/radaricons/seo-staricons/serwericons/sklep64646464Group 9GroupGroup 5Group 7Group 8Layer_114643914538315Layer_141untitled-11-0439Group7471untitled-11-265855Shape7364Page 1Page 1thin-0180_www_website_address_url_browserPage 1icons/specialisticons/ssdicons/ssd-alticons/ssh-konsolaicons/sslicons/ssl-alticons/ssl-klodka-adresicons/ssl-pasekicons/ssl-wildcardicons/swiat-jezykiicons/szablonyicons/szyfrowanieicons/telefonicons/transfericons/ustawieniaicons/usunicons/walutaicons/webmailicons/weryfikacja-domenyicons/weryfikacja-pelnaicons/wiedzaicons/wordpressicons/wykonanie-edycjaicons/wykresicons/zalacznikiicons/zespolicons/zespol-alt

Zakupy
Google

Twoje produkty w wyszukiwarce Google

Zakupy Google

Zakupy Google to nowoczesna forma reklamy w wyszukiwarce dla sklepów internetowych. Nazywane także Google Shopping lub Google Merchant Center, kampanie produktowe Google pozwalają na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google w formie grafik z krótkim opisem.

Zakupy Google

Kampanie produktowe

Kampanie produktowe

Widoczne są najczęściej nad wynikami wyszukiwania Google lub w zakładce „Zakupy”. Pojawiają się po wpisaniu przez Twojego potencjalnego klienta konkretnego hasła w Google, np. „buty do biegania”.

Dzięki Zakupom Google zyskujesz:

  • wysoki współczynnik konwersji (sprzedaży) dla Twojego e-Sklepu
  • niski koszt pozyskania klienta
  • widoczność produktów bezpośrednio w Google
  • skuteczną reklamę Twojego e-Sklepu

Wybierz gotowy pakiet usług dla Twojej firmy









Przed wyborem pakietu zapoznaj
się z wymaganiami firmy Google

Reklama w sieci Google to nowoczesna, popularna forma
dotarcia do klienta. Aby zapewnić jak najwyższą jakość
świadczonych usług, firma Google wprowadziła szereg zasad,
regulujących korzystanie z tej formy reklamy.

Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami - nasz specjalista udzieli Ci wszystkich potrzebnych informacji.

Etapy wdrażania reklamy GMC

WYBÓR PRODUKTÓW
Wspólnie z Tobą wybieramy produkty, które chcemy reklamować w Zakupach Google. Mogą to być wszystkie, bądź tylko wybrane produkty z Twojego sklepu. Przy wyborze kierujemy się wiedzą i doświadczeniem specjalistów home.pl

Etapy wdrażania reklamy GMC

BUDOWA KAMPANII
Na bazie ustalonych do reklamowania produktów, specjaliści home.pl przygotują kampanię reklamującą Twoje produkty w Google. Opracujemy optymalne stawki, dobierzemy właściwe kategorie, skonfiguruje konto reklamowe, aby Twoja reklama dotarła do jak największej liczby potencjalnych odbiorców

Etapy wdrażania reklamy GMC

OPTYMALIZACJA
W trakcie trwania kampanii stale pracujemy nad reklamą Twoich produktów. Dostosowujemy stawki reklam do zmieniającej się sytuacji w Google, regulujemy harmonogramy wyświetlania, zawężamy lub zwiększamy zasięg. Wszystko po to, aby dotrzeć do Twoich klientów

Etapy wdrażania reklamy GMC

RAPORTY
Po upływie miesiąca, nasi specjaliści przygotują dla Ciebie jasny i klarowny raport z omówieniem wyników Twojej kampanii Zakupy Google
Wybór
produktów
Budowa
kampanii
Optymalizacja
Raporty
Wybór produktów
Budowa kampanii
Optymalizacja
Raporty

Najczęściej zadawane pytania

Znak zapytania

Jak powinienem przygotować swój sklep?

Aby móc uruchomić kampanię Zakupy Google, sklep musi posiadać podpięty certyfikat SSL , oraz możliwość zakupu bez konieczności zakładania konta klienta w Twoim sklepie.

Znak zapytania

Jakie produkty najlepiej reklamować przez Zakupy Google?

Przed rozpoczęciem działań w ramach kampanii Zakupy Google warto przygotować listę produktów, których sprzedaż przynosi największe zyski dla Twojego sklepu. Dobrze, aby były to produkty, których cena jest konkurencyjna w stosunku do innych sklepów

Znak zapytania

Co wpływa na kolejność wyświetlania reklam w Zakupach Google?

Kolejność wyświetlania reklam jest dobierana przez specjalne algorytmy Google sprawdzające trafność pomiędzy wpisywanym przez potencjalnego klienta zapytaniem, a oferowanym w ramach reklamy produktem.

Znak zapytania

Jakie słowa kluczowe powinienem wybrać?

Reklama produktowa nie jest kierowana po wybranych przez Reklamodawcę hasłach, tylko według kryteriów ustalonych przez Google, takich jak opis reklamowanego produktu na podstronie w sklepie, kategoria produktu, branża, numer ISBN oraz inne, określone przez firmę Google czynniki.

Znak zapytania

Kto wybiera grafiki wyświetlane w reklamie?

Grafiki wyświetlane pobierane są przez Google bezpośrednio z podstrony produktu w Twoim sklepie. Grafika musi prezentować konkretny reklamowany produkt. Specjaliści home.pl są w stanie wybrać z prezentowanych przy produkcie grafik do dwóch zdjęć, które będą używane naprzemiennie w reklamie w Google.

Znak zapytania

Czy reklamy są automatycznie aktualizowane?

System Zakupów Google posiada mechanizmy aktualizacji niektórych informacji na podstronie z produktem. Bazując na doświadczeniu i wiedzy specjalistów home.pl, zmiany w obrębie aktualizacji produktów w ramach kampanii najczęściej wprowadzają fachowcy prowadzący kampanię. Gdy dokonujesz jakikolwiek zmian na stronie, prosimy o informację. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko zareagować i wprowadzać zmiany szybciej niż automatyczny system Google. Wszystko po to, aby Twoja reklama była jak najbardziej skuteczna.

Masz inne pytania?

Lepsza pozycja w wyszukiwarce zapewnia stabilny i
regularny przyrost zainteresowanych klientów.

Imię i nazwisko

Podaj swoje imię i nazwisko

E-mail

Na ten e-mail otrzymasz ofertę od home.pl

+48 telefon komórkowy

Numer telefonu, który ułatwi kontakt z Tobą

Adres Twojej strony internetowej

Żeby przedstawić ofertę potrzebujemy adres Twojej strony

Opinie naszych klientów

Jesteśmy firmą deweloperską. Według zebranych przez nas informacji blisko 90% klientów szuka nowego mieszkania w sieci. Dzięki ofercie home.pl oszczędzamy czas i pieniądze. Konsultanci zajmujący się tematyką reklamy są bardzo kompetentni i co ważne - potrafią w sposób zrozumiały dla laika wyjaśnić mechanizmy reklamy w Google. Razem wybraliśmy najlepsze narzędzia dla naszej firmy, dzięki którym jesteśmy dobrze widoczni w sieci.

Prowadzę biuro rachunkowe. Codziennie obsługuję zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze jak i małe oraz średnie przedsiębiorstwa. Klienci do mojego biura rachunkowego trafiają z polecenia i coraz częściej z Internetu. To dzięki pomocy konsultantów Reklamy Internetowej z home.pl, którzy na bieżąco dbają o nasz sukces w sieci. Wiedziałam, że zaoferują usługi najlepszej jakości. I tak jest.

Prowadzimy biuro nieruchomości i zależy nam, aby to właśnie nasza oferta, jako pierwsza trafiła do klientów. Stąd też decyzja o inwestycji w Reklamę Internetową. Wybraliśmy home.pl ponieważ korzystamy od dłuższego czasu z ich usług i nigdy się nie zawiedliśmy. Reklama w Internecie, to pakiet profesjonalnych i skutecznych usług. Efekty widzimy w lepszych statystykach odwiedzin naszej strony WWW i po zainteresowaniu nowych klientów.

Wybierz plan dla siebie

Zakupy Google Start

Zakupy Google Biznes

Zakupy Google Pro

Zakupy Google Premium

Parametry
 
 
 
 
Ilość produktów w kampanii
do 20
do 50
do 100
do 130
Wymiana produktów w kampanii
brak
do 10/miesięcznie
do 20/miesięcznie
bez ograniczeń
Zakres optymalizacji kampanii
Podstawowa
Podstawowa
Personalizowana
Personalizowana
Dedykowany specjalista
Instalacja modułu śledzenia konwersji w sklepie
śledzenie konwersji
śledzenie konwersji
Integracja z Google Analytics
Instalacja remarketingu
remarketing*
remarketing*
Bieżąca aktualizacja cen
Wykluczanie błędnych haseł kluczowych
Założenie konta GMC
Częstotliwość raportów
Co miesiąc
Co miesiąc
Co miesiąc
Co 2 tygodnie
Połączenie z kontem Adwords
Prowizja home.pl
20% budżetu
19% budżetu
18% budżetu
17% budżetu
 

* zależnie od możliwości technicznych skryptu sklepu

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami

Infolinia handlowa

504 502 500

Z telefonów stacjonarnych, komórkowych i z zagranicy.

E-mail

Skorzystaj z udostępnionego formularza i możliwie szczegółowo opisz swoje potrzeby.

Czat z konsultantem

W kilku zdaniach przedstaw swoje potrzeby, a my dobierzemy dla Ciebie odpowiednie usługi.