Biuro Obsługi KlientaWyjątkowe kompetencje, zaangażowani ludzie

W home.pl mamy już ponad dwa miliony użytkowników. Sprawna obsługa jest możliwa dzięki własnemu, certyfikowanemu normami Unii Europejskiej Contact Center. Konsultanci home.pl przez całą dobę pomagają Klientom nie tylko w kwestiach technicznych, lecz również doradzają w wyborze optymalnych rozwiązań dla biznesu.

Kim jesteśmy?

Gotowi do pomocy
Dostępni przez całą dobę

Pora relaksu
Mnóstwo pozytywnej energii!

Pomoc 24/7
Obsługa Klienta i doradcy handlowi

Eksperci Pomocy Premium
Zespół do zadań specjalnych

"Wspomagacze"
Każdy pretekst jest dobry!

Kierujący pracą BOK
Ojcowie (i matka) sukcesu ;)

 

W 2012 roku zrealizowaliśmy:

Zobacz infografikę

Całodobowa Pomoc 24/7/365

  • Wszyscy nasi Klienci mogą liczyć na najwyższej jakości wsparcie techniczne i doradztwo w zakresie usług.

    • 24 godziny na dobę
    • 7 dni w tygodniu
    • 365 dni w roku

Priorytetowa Pomoc Premium

  • Priorytetowa obsługa w ramach Pomocy Premium realizowana przez dedykowany zespół najbardziej doświadczonych specjalistów. Wszystkie dyspozycje realizowane są w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum.

    • Pierwszeństwo obsługi na wszystkich kanałach
    • Rozszerzony zakres pomocy (w tym chat techniczny)
    • Dedykowany numer infolinii (bez kolejki)
    Zobacz więcej

Nagrody i wyróżnienia

  • Europejska norma jakości

    Jesteśmy jedyną firmą hostingową i jednym z trzech podmiotów w Polsce z tego typu certyfikatem.
  • Firma Przyjazna Klientowi

    Nagroda przyznana dwukrotnie: 2011, 2012 r.
  • Złoty Laur Konsumenta

    Wyróżnienie przyznane trzykrotnie: 2009, 2010, 2013 r. Rejestracja domen, Serwery WWW, Sklepy internetowe

 

INFORMACJA HANDLOWA

  • Infolinia:

    801 44 55 55

    lub *70 60 70

  • Kontakt e-mail

  • Czat handlowy

  • Przejdź

Cena połączenia telefonicznego uzależniona od operatora.