Podpis elektroniczny zawsze pod ręką
Autenti: Podpis elektroniczny
Bądź paperless i zarządzaj swoimi dokumentami online
Coraz więcej elementów w każdej firmie jest skutecznie przenoszonych do świata cyfrowego. Tak samo jest z podpisem, który składasz na wszelkiego rodzaju dokumentach - on również może być elektroniczny. To nie tylko nowoczesne rozwiązanie, ale wiele korzyści, dzięki którym Twoja firma będzie mogła działać jeszcze efektywniej.
Z Autenti PRO zyskujesz:
Szybki i łatwy proces podpisywania, zarówno dla nadającego dokument, jak i dla stron, które go podpisują
Oszczędność czasu - podpisanie dokumentu online zajmuje zaledwie kilka sekund
Zmniejszenie lub wyeliminowanie wydatków na papier, materiały biurowe, kuriera, pocztę
Wysyłkę dokumentów do nieograniczonej ilości odbiorców
Bezpłatny e-podpis dla wszystkich podpisujących
Pakiety
Szczegółowy opis
Podpis elektroniczny w Twojej firmie
Jeśi mierzysz się w swojej firmie z papierologią, a szafy uginają się pod ciężarem segregatorów z dokumentami... Czas przejść na nowoczesne rozwiązanie i być paperless! Autenti to polska platforma pozwalająca na składanie oświadczeń woli w formie cyfrowej. W ten sposób możesz podpisać nawet 90% umów i dokumentów - jednym kliknięciem, na jednej platformie.
E-podpis Autenti - dlaczego warto korzystać?
Bezpieczeństwo podpisu elektronicznego
Platforma obsługująca najważniejsze informacje i dane musi być bezpieczna. Podpis elektroniczny Autenti wykorzystuje najnowsze technologie szyfrowania wykorzystywane w instytucjach banowych. Oprócz tego e-podpis zapewnia:
Łatwą weryfikację dokumentu - zawsze możesz sprawdzić podpis zarówno na platformie Autenti, jak i w progrmach typu Adobe Reader.
Dodatkową weryfikację podpisującego - skąd pewność, że osoba podpisująca dokument to właśnie ona? Skorzystaj z dodatkowej autoryzacji poprzez np. SMS.
Zgodność z przepisami - dokumenty z cyfrowym podpisem Autenti są zgodne z rozporządzeniem eIDAS, polityką RODO i innymi wymogami prawnymi.
Oszczędność
Papierowe dokumenty generują ogromne koszty - papier, eksploatacja drukarek, opłaty za wysyłkę kurierem lub pocztą. Następnie wszystkie kopie należy odpowiednio zarchiwizować. Dzięki Autenti wygenerujesz nawet 70% oszczędności już w 1. miesiącu, a wszystkie dokumenty będą dla Ciebie dostępne w jednym miejscu i na dowolnym urządzeniu,
Szybki przepływ dokumentów
Ile trwa obieg dokumentu w Twojej firmie? Za długo? Pomyśl, że wszystkie procesy możesz skrócić nawet do 15 minut. Właśnie tyle wynosi średni czas od wysłania do podpisania dokumentu użytkowników e-podpisu Autenti.
Przejrzysty interfejs
Podpisywanie dokumentów na platformie Autenti jest bardzo łatwe i intuicyjne. Dodatkowo osoba podpisująca dokument nie musi instalować dodatkowego oprogramowania czy konta na platformie Autenti. Wszystko odbywa się poprzez udostępniony na adres e-mail link. Zapomnij o problemach technicznych i dodatkowych czynności wymaganych od drugiej strony.
Polska faktura VAT
Łatwa i szybka konfiguracja
Polskie wsparcie techniczne
Masz pytania dotyczące produktu? Skontaktuj się z naszą dedykowaną infolinią.
Szczegółowy opis
Galeria
Podobne produkty
Pytania i odpowiedzi
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl
Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl
Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl