Logo
Dziękujemy za wybór usługi Logo od home.pl. Uzupełnij ankietę poniżej, abyśmy mogli rozpocząć pracę nad projektem logotypu. Masz pytania? Napisz do nas na grafiki@home.pl.
1. Porozmawiajmy o projekcie
Ustalmy, z kim możemy kontaktować się w sprawie projektu
*Imię i nazwisko osoby do kontaktu
*Adres-email
*Numer telefonu
*Nazwa firmy
2. Porozmawiajmy o Twoim biznesie
*Czym zajmuje się Twoja firma?
Powiedz nam, co oferujesz swoim klientom.
*W jakiej branży działasz?
Czym charakteryzuje się Twoja branża? W jaki sposób konkurenci zdobywają klientów?
*Czym Twój biznes wyróżnia się na rynku?
Odpowiedź na to pytanie jest szczególnie ważna, ponieważ pozwoli odpowiednio podkreślić wyróżnik Twojej firmy.
*Do kogo kierujesz swoją ofertę?
Powiedz nam, kim są Twoi klienci i co jest dla nich najważniejsze w Twoich usługach/produktach.
*Pozycjonowanie Twojej marki:
W jaki sposób firma ma być postrzegana przez grupę docelową? Wybierz odpowiedni wariant np.:
Opis
3. Projekt logo
Logo, składa się z trzech podstawowych elementów: • Logotypu - typograficznego przedstawienia nazwy marki (np. logo IKEA, IBM, SAMSUNG) • Sygnetu - graficznego elementu charakterystycznego dla danej marki (np. ugryzione jabłko w logo Apple) • Tagline - sloganu odzwierciedlającego filozofię marki (np. Nike “just do it.”) Pamiętaj, że nie wszystkie z tych elementów muszą koniecznie wystąpić Twoim w logo, można je zaprojektować z pominięciem np. tagline czy sygnetu. Dobrze zaprojektowany znak graficzny podkreśli charakter Twojej marki, będzie pasował do branży i filozofii firmy oraz wspierał strategię komunikacji.
*Jaką nazwę chcesz umieścić w swoim logo:
Podaj nazwę:
*Czy logo ma posiadać sygnet?:
Czy chcesz umieścić w logo konkretny element lub symbol nawiązujący do branży, w której działasz? Zwróć uwagę na to, że sygnet jest często wykorzystywany zamiast pełnego logo, szczególnie tam, gdzie brakuje miejsca na przedstawienie całego znaku.
Opisz symbol, który powinniśmy umieścić w Twoim logo:
*Czy Twoja marka posiada slogan (tagline):
Ten prosty i łatwy do zapamiętania slogan podkreślający kluczowe wartości firmy, stosuje się w formie podpisu pod logotypem (np. McDonald's – “i'm lovin' it”)
Wpisz slogan:
*Podaj wytyczne dot. pożądanego stylu grafiki:
Jaki charakter ma mieć projekt logo:
Opis
*Napisz, w jakiej kolorystyce powinno zostać utrzymane logo:
Wskaż maksymalnie 3 kolory.
*Czy są loga, które szczególnie Ci się podobają? Jeśli tak, wymień je tutaj:
4. Dodatkowe uwagi
Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, które powinny zostać uwzględnione podczas tworzenia logo, zapisz je tutaj:
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.