netto

brutto

Logo

Dziękujemy za wybór usługi Logo od home.pl. Uzupełnij ankietę poniżej, abyśmy mogli rozpocząć pracę nad projektem logotypu. Masz pytania? Napisz do nas na grafiki@home.pl.

1. Porozmawiajmy o projekcie

Ustalmy, z kim możemy kontaktować się w sprawie projektu

*Imię i nazwisko osoby do kontaktu

*Adres-email

*Numer telefonu

*Nazwa firmy

2. Porozmawiajmy o Twoim biznesie

*Czym zajmuje się Twoja firma?

Powiedz nam, co oferujesz swoim klientom.

*W jakiej branży działasz?

Czym charakteryzuje się Twoja branża? W jaki sposób konkurenci zdobywają klientów?

*Czym Twój biznes wyróżnia się na rynku?

Odpowiedź na to pytanie jest szczególnie ważna, ponieważ pozwoli odpowiednio podkreślić wyróżnik Twojej firmy.

*Do kogo kierujesz swoją ofertę?

Powiedz nam, kim są Twoi klienci i co jest dla nich najważniejsze w Twoich usługach/produktach.

*Pozycjonowanie Twojej marki:

W jaki sposób firma ma być postrzegana przez grupę docelową? Wybierz odpowiedni wariant np.:

Opis

3. Projekt logo

Logo, składa się z trzech podstawowych elementów: • Logotypu - typograficznego przedstawienia nazwy marki (np. logo IKEA, IBM, SAMSUNG) • Sygnetu - graficznego elementu charakterystycznego dla danej marki (np. ugryzione jabłko w logo Apple) • Tagline - sloganu odzwierciedlającego filozofię marki (np. Nike “just do it.”) Pamiętaj, że nie wszystkie z tych elementów muszą koniecznie wystąpić Twoim w logo, można je zaprojektować z pominięciem np. tagline czy sygnetu. Dobrze zaprojektowany znak graficzny podkreśli charakter Twojej marki, będzie pasował do branży i filozofii firmy oraz wspierał strategię komunikacji.

*Jaką nazwę chcesz umieścić w swoim logo:

Podaj nazwę:

*Czy logo ma posiadać sygnet?:

Czy chcesz umieścić w logo konkretny element lub symbol nawiązujący do branży, w której działasz? Zwróć uwagę na to, że sygnet jest często wykorzystywany zamiast pełnego logo, szczególnie tam, gdzie brakuje miejsca na przedstawienie całego znaku.

Opisz symbol, który powinniśmy umieścić w Twoim logo:

*Czy Twoja marka posiada slogan (tagline):

Ten prosty i łatwy do zapamiętania slogan podkreślający kluczowe wartości firmy, stosuje się w formie podpisu pod logotypem (np. McDonald's – “i'm lovin' it”)

Wpisz slogan:

*Podaj wytyczne dot. pożądanego stylu grafiki:

Jaki charakter ma mieć projekt logo:

Opis

*Napisz, w jakiej kolorystyce powinno zostać utrzymane logo:

Wskaż maksymalnie 3 kolory.

*Czy są loga, które szczególnie Ci się podobają? Jeśli tak, wymień je tutaj:

4. Dodatkowe uwagi

Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, które powinny zostać uwzględnione podczas tworzenia logo, zapisz je tutaj:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.