Odnów usługę teraz, zapłać później
– nawet do 50 tys. zł

Kończy się okres ważności Twojej usługi, ale termin płatności jest za krótki?
Skorzystaj z wygodnej usługi Płatność Odroczona dla firm i zapłać nawet 60 dni później.

alt=""

Usługa dla firm

Rozwiązanie dedykowane dla przedsiębiorstw

alt=""

Znaczące wsparcie

Maksymalna kwota: do 50 tys. zł

alt=""

Elastyczne warunki

Płatność możesz odroczyć
o 14, 30 lub 60 dni

Odrocz termin płatności szybko i wygodnie

Usługa Płatność Odroczona dla firm pozwoli Ci rozłożyć w czasie
płatność za pro formę z odnawianą usługą w home.pl


  • Odroczysz płatność do 60 dni

  • Umowę podpiszesz elektronicznie

  • Zapłacisz maksymalnie 5% wnioskowanej kwoty

Odrocz termin płatności szybko i wygodnie

Usługa Płatność Odroczona dla firm pozwoli Ci rozłożyć w czasie
płatność za pro formę z odnawianą usługą w home.pl


  • Odroczysz płatność do 60 dni

  • Umowę podpiszesz elektronicznie

  • Zapłacisz maksymalnie 5% wnioskowanej kwoty

alt=""

Ile to kosztuje?

Koszt usługi jest uzależniony od okresu, na jaki odraczasz płatność.

alt=""

Odroczenie do 14 dni

1% kwoty do spłaty

alt=""

Odroczenie do 21 dni

1,5% kwoty do spłaty

alt=""

Odroczenie do 30 dni

2% kwoty do spłaty

alt=""

Odroczenie do 45 dni

3% kwoty do spłaty

alt=""

Odroczenie do 60 dni

5% kwoty do spłaty

Jak to działa?

1. Wypełnij wniosek

alt=""

Najczęściej zadawane pytania

Płatność Odroczona dla firm to usługa skierowana do przedsiębiorców pozwalająca na przedłużenie usługi w home.pl i odroczenie płatności za nią do 60 dni. Dostawcą usługi Płatność Odroczona jest PragmaGO.

Usługa działa na zasadzie pożyczki udzielanej na potrzebę opłacenia pojedynczej usługi na podstawie dokumentu pro forma dotyczącego odnowienia usługi. Taka pożyczka spłacana jest w terminie 14, 30 lub 60 dni w zależności od wybranego przez Ciebie okresu.

Środki przyznajemy na podstawie weryfikacji konta bankowego za pomocą systemu Kontomatik lub BlueMedia (do wyboru). Decyzja o przyznaniu środków zostanie wydana w ciągu kilku minut. Umowę podpiszesz elektronicznie. Twoje dane są całkowicie bezpieczne podczas całego procesu.

Za skorzystanie z usługi Płatność Odroczona naliczamy prowizję. Kwota prowizji zależna jest od wartości odnawianej usługi oraz od okresu odroczenia zapłaty i wynosi od 1% do 5% wartości faktury.

Nie naliczamy żadnych dodatkowych kosztów.

Po pozytywnej weryfikacji i zaakceptowaniu umowy Płatności Odroczonej usługa zostanie opłacona automatycznie. W panelu klienta home.pl zobaczysz status opłacenia usługi po zaksięgowaniu płatności na koncie home.pl.

Spłaty dokonasz na konto wskazane w umowie, którą otrzymasz po pozytywnej weryfikacji złożonego wniosku.

Tak, jednak pamiętaj, że wnioskujesz o opłacenie pojedynczego dokumentu pro forma z odnowieniem usługi i każdy taki dokument musisz wprowadzić we wniosku.

Aby złożyć wniosek o finansowanie zakupów, musisz mieć wygenerowany dokument pro forma. We wniosku podajesz swoje dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko, numer NIP Twojej firmy oraz dane dostawcy: home.pl S.A., ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin, NIP: PL852-21-03-252, tel: 504 502 500, e-mail: info@home.pl

Nie, wniosek o odroczenie płatności należy złożyć osobiście we własnym imieniu. Podczas proces zweryfikujesz też konto bankowe swojej firmy i zatwierdzisz warunki umowy kodem SMS.

Nie, rata jest stała i niezależna od wahań stopy procentowej WIBOR. Dokładny koszt finansowania jest podany w umowie i jest niezmienny przez cały okres finansowania.