Polityka jakości i bezpieczeństwa.

System Zarządzania Jakością pełni w naszej firmie bardzo ważną rolę.
Dzięki niemu jesteśmy w stanie zapewnić stałą i wysoką jakość świadczonych przez nas usług. Procedury oraz procesy, które stosujemy w celu zachowania jakości są spełnieniem wymagań, jakie stawiają przed nami Klienci.

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością

"Zadowolenie Klienta jest dla nas celem nadrzędnym"

Nadrzędnym celem działalności home.pl jest świadczenie usług w sieci Internet spełniających wymagania i oczekiwania naszych Klientów. Celem firmy jest również umacnianie pozycji lidera na rynku usług hostingowych oraz uzyskiwanie wyników finansowych pozwalających na ciągły rozwój.

Gwarancją osiągnięcia powyższych celów jest:

  • najwyższa jakość oferowanych usług,
  • duże doświadczenie zdobyte w branży webhostingu,
  • zrozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów.

Jakość

Naszym celem jest zapewnianie zadowolenia naszych Klientów w odniesieniu do jakości usług świadczonych przez home.pl.

Aby spełniać oczekiwania naszych Klientów i zapewnić im najwyższą jakość usług, stale doskonalimy nasz System Zarządzania Jakością. Osiągamy ten cel między innymi z pomocą:

  • ciągłej analizy pomiaru satysfakcji Klientów co pozwala przewidywać i wyprzedzać ich oczekiwania
  • pełnego zaangażowania Zarządu oraz pracowników home.pl dla wspólnej realizacji polityki jakości oraz celów jakościowych,
  • 24 godzinnego monitoringu pracy wszystkich parametrów działania sieci home.pl,
  • wykształconej i doświadczonej kadry, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje,
  • nowoczesnego wyposażenia technicznego, pozwalającego zastosować najnowsze technologie,

Pomaga nam w tym również klimat zespołowej współpracy i indywidualna odpowiedzialność pracowników za jakość oraz ich identyfikacja z home.pl.

ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA

Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo informacji i danych naszych Klientów.

Bezpieczeństwo informacji oraz systemów, w których są one przetwarzane, jest jednym z kluczowych elementów jakości oferowanej Klientom przez home.pl. Gwarancją sprawnej i skutecznej ochrony informacji jest zapewnienie odpowiedniego poziomu kultury bezpieczeństwa oraz zastosowanie przemyślanych rozwiązań technicznych.

Chroniąc dane naszych Klientów, korzystamy z zabezpieczeń i procedur, które obejmują zabezpieczenia fizyczne, środowiskowe, sprzętowe i programowe. Uzupełniają je plany awaryjne oraz plany redukowania ryzyka. Wszystko to składa się na pewny, bezpieczny i kompleksowy system zabezpieczenia danych i informacji przed kradzieżą, wyciekiem, dostępem niepowołanych osób, a także ich zabezpieczeniem na wypadek awarii.

STAŁE DOSKONALENIE

Procesy realizowane w home.pl są stale nadzorowane zgodnie z wyznaczonymi wcześniej kryteriami oceny. W przypadku wykrycia odstępstw wskaźników od oczekiwanego poziomu, mamy możliwość reagowania i doskonalenia całego systemu zarządzania poprzez modyfikowanie przebiegu poszczególnych procesów.

Cały system jest stale nadzorowany i doskonalony, a jego skuteczność i działanie podlega regularnej weryfikacji dokonywanej przez audytorów wewnętrznych oraz zewnętrzne firmy. Takie postępowanie pozwala nam zapewnić, że jakość realizowanych usług jest utrzymywana na poziomie zapewniającym spełnienie postawionych celów zaś wszelkie informacje przetwarzane w home.pl są chronione w należyty sposób.

Zarząd Spółki home.pl zobowiązuje się do zapewnienia jakości, bezpieczeństwa informacji i ciągłego rozwoju usług świadczonych przez Spółkę.


Powiększ »


Powiększ »

INFORMACJA HANDLOWA

  • Infolinia:

    504 502 500

    z telefonów stacjonarnych, komórkowych i z zagranicy

  • Kontakt e-mail

  • Czat handlowy

  • Przejdź

Cena połączenia telefonicznego uzależniona od operatora.

certyfikat
 
certyfikat
 

 

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.Nie pokazuj więcej tego powiadomienia