Włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe i czuj się bezpiecznie jak w domu
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) pozwala skutecznie chronić dostęp do Twojego konta w home.pl. To dzięki dodatkowej warstwie ochronnej i wykorzystaniu kodu z aplikacji mobilnej.
Włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe i czuj się bezpiecznie jak w domu
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) pozwala skutecznie chronić dostęp do Twojego konta w home.pl. To dzięki dodatkowej warstwie ochronnej i wykorzystaniu kodu z aplikacji mobilnej.
Sprawdź jak skonfigurować 2FA krok po kroku
Dlaczego warto włączyć 2FA?
Dodatkowy poziom zabezpieczeń
2FA w home.pl bazuje na kodzie z aplikacji mobilnej. Dzięki temu nikt niepowołany nie otrzyma dostępu do Twojego konta.
Darmowa ochrona
Korzystanie z uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA) i aplikacji mobilnej home.pl jest darmowe.
Szybsze połączenie z infolinią
Aplikacja mobilna home.pl pozwoli Ci na szybsze połączenie z konsultantem.
Wdrażanie mechanizmu 2FA jest realizowane etapowo. Wkrótce usługa będzie dostępna dla wszystkich Klientów home.pl.
Jak włączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w panelu i aplikacji home.pl?
Rozpocznij konfigurację 2FA w panelu home.pl
Zaloguj się do panelu klienta home.pl
Wybierz sekcję Wsparcie klienta, a następnie podsekcję Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Kliknij Włącz 2FA. Na ekranie Twojego urządzenia pojawią się kody QR, kierujące do sklepów Google Play i App Store
Zeskanuj odpowiedni kod w panelu i pobierz darmową aplikację mobilną home.pl. Możesz także skorzystać z przycisków poniżej:
Rozpocznij konfigurację 2FA w panelu home.pl
Zaloguj się do panelu klienta home.pl
Wybierz sekcję Wsparcie klienta, a następnie podsekcję Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Kliknij Włącz 2FA. Na ekranie Twojego urządzenia pojawią się kody QR, kierujące do sklepów Google Play i App Store
Zeskanuj odpowiedni kod w panelu i pobierz darmową aplikację mobilną home.pl. Możesz także skorzystać z przycisków poniżej:
Połącz aplikację mobilną ze swoim kontem Klienta
Po pobraniu aplikacji mobilnej zaloguj się do niej za pomocą takiego samego hasła, jakiego używasz do logowania w panelu home.pl
Po poprawnym zalogowaniu, kliknij przycisk Użyj kodu QR
Kliknij przycisk Dalej w panelu Klienta, a następnie zeskanuj kod QR z ekranu Twojego urządzenia za pomocą pobranej aplikacji mobilnej home.pl
Połącz aplikację mobilną ze swoim kontem Klienta
Po pobraniu aplikacji mobilnej zaloguj się do niej za pomocą takiego samego hasła, jakiego używasz do logowania w panelu home.pl
Po poprawnym zalogowaniu, kliknij przycisk Użyj kodu QR
Kliknij przycisk Dalej w panelu Klienta, a następnie zeskanuj kod QR z ekranu Twojego urządzenia za pomocą pobranej aplikacji mobilnej home.pl
Wpisz kod z aplikacji w wyznaczonym polu w panelu home.pl
W polu Wpisz kod z aplikacji uzupełnij 6-cyfrowy kod, który wyświetlił się w Twoim telefonie
Zaakceptuj warunki Regulaminu sieci home.pl i kliknij Dalej
Zapisz jednorazowy kod przywracania w bezpiecznym miejscu (np. menadżerze do przechowywania haseł). Dzięki niemu zalogujesz się do panelu w sytuacji, gdy nie będziesz mieć dostępu do swojego telefonu z aplikacją home.pl
Wpisz kod z aplikacji w wyznaczonym polu w panelu home.pl
W polu Wpisz kod z aplikacji uzupełnij 6-cyfrowy kod, który wyświetlił się w Twoim telefonie
Zaakceptuj warunki Regulaminu sieci home.pl i kliknij Dalej
Zapisz jednorazowy kod przywracania w bezpiecznym miejscu (np. menadżerze do przechowywania haseł). Dzięki niemu zalogujesz się do panelu w sytuacji, gdy nie będziesz mieć dostępu do swojego telefonu z aplikacją home.pl
Gotowe!
Od teraz zawsze podczas logowania do panelu home.pl oprócz loginu i hasła będziemy Cię prosić o podanie kodu z aplikacji mobilnej. Dzięki temu zyskasz dodatkową ochronę swojego konta i usług.
Połącz się szybciej z infolinią home.pl
Za pomocą aplikacji home.pl możesz szybciej skontaktować się z naszą infolinią. Dzwoniąc z aplikacji z wykorzystaniem takiego samego numeru jak podany w panelu klienta home.pl, oszczędzisz czas. Konsultant nie będzie dodatkowo sprawdzać Twojej tożsamości podczas rozmowy.
Połącz się szybciej z infolinią home.pl
Za pomocą aplikacji home.pl możesz szybciej skontaktować się z naszą infolinią. Dzwoniąc z aplikacji z wykorzystaniem takiego samego numeru jak podany w panelu klienta home.pl, oszczędzisz czas. Konsultant nie będzie dodatkowo sprawdzać Twojej tożsamości podczas rozmowy.