PSN-doładowanie-karta.png
  1. Marketplace
  2. Rozrywka
  3. Sony Playstation® Network - Uzupełnienie Funduszy w Portfelu 200 zł

Sony Playstation® Network - Uzupełnienie Funduszy w Portfelu 200 zł

Prosty sposób na zwiększenie swoich funduszy w portfelu PlayStation®Network bez konieczności korzystania z karty kredytowej. 

Doładuj swój portfel PSN, by kupować pełne wersje gier, dodatki i inne treści w PlayStation®Store, dostęp do którego masz za pomocą PS4, PS3 lub PS Vita.

Wśród fantastycznych materiałów w PlayStation®Store znajdziesz:

  • Gry i dodatki do nich

  • Muzyka

  • Awatary i motywy

  • Najnowsze gry, dodatki i inne treści

200

,00

 brutto / jednorazowo (z VAT)

Na jaką kwotę chcesz doładować swój portfel PSN?

Szczegółowy opis

Instrukcja wykorzystania Sony Playstation® Network - Uzupełnienie Funduszy w Portfelu

Jak zrealizować kod:

  1. Zaloguj się do PlayStation™Network albo utwórz konto na stronie playstation.com.

  2. W PlayStation™Store przejdź do „Zrealizuj kody” i wpisz 12-cyfrowy kod kuponu.

Zastosowanie mają pełne warunki korzystania, które można znaleźć na stronie www.playstation.com/legal/PSNTerms.

UWAGA:

Wydawca kodu kuponu: firma Sony Interactive Entertainment Network Europe Ltd (zarejestrowana pod numerem 06020283), z siedzibą pod adresem 10 Great Marlborough St., Londyn, W1F 7LP, Wielka Brytania. Zastosowanie mają pełne warunki korzystania, które można znaleźć na stronie www.playstation.com/legal/PSNTerms.

Zasady i warunki korzystania z Sony Playstation® Network - Uzupełnienie Funduszy w Portfelu

Zamówienie można anulować w ciągu 14 dni od daty dostarczenia kodu i uzyskać zwrot w wysokości ceny zakupu. W sprawach związanych z anulowaniem i zwrotami prosimy kontaktować się z nami pod adresem e-mail info@home.pl 

Wydawca kodu kuponu: firma Sony Interactive Entertainment Network Europe Ltd (zarejestrowana pod numerem 06020283), z siedzibą pod adresem 10 Great Marlborough St., Londyn, W1F 7LP, Wielka Brytania. Kod może zostać zrealizowany wyłącznie u wydawcy przez użytkowników, którzy ukończyli 18 lat i mają konto PlayStation™Network zarejestrowane w Polsce. Zastosowanie mają warunki świadczenia usługi, polityka prywatności, warunki korzystania z kodu kuponu, warunki użytkowania oprogramowania oraz dodatkowe warunki dotyczące treści/usług. Więcej informacji na stronie www.playstation.com/legal/PSNTerms. Jeżeli nie akceptujesz tych warunków, nie dokonuj zakupu.  Fundusze w portfelu PSN mogą zostać wykorzystane przez właścicieli kont do regulowania płatności za produkty zakupione w PlayStation™Store dostępnym dla właścicieli kont w Polsce. W stosunku do właścicieli kont, którzy nie ukończyli 18 lat, mają zastosowanie dodatkowe ograniczenia. Niektóre zakupy subskrypcji wymagają, by właściciel konta miał na nim zarejestrowaną kartę płatniczą. Wymagane jest posiadanie systemu PlayStation®4, PlayStation®3, PlayStation®Vita lub innego kompatybilnego systemu firmy Sony, a także działającego łącza internetowego. Opłacenie szerokopasmowego połączenia z Internetem leży w gestii użytkownika. Kodu kuponu nie można wymienić na gotówkę, sprzedać ani wymienić na cokolwiek innego. Kod nie zostanie wymieniony w przypadku jego zagubienia, kradzieży lub wykorzystania bez Twojej zgody. Kod można zrealizować tylko raz.

Sprzedawca detaliczny działa jako pełnomocnik wydawcy.

Wygodna płatność

Wygodna płatność

Płać wygodnie w polskiej walucie nawet za zagraniczne aplikacje.

Polskie wsparcie techniczne

Polskie wsparcie techniczne

Ponad 200 konsultantów czeka, aby Ci pomóc w razie wątpliwości.

Łatwa i szybka konfiguracja

Łatwa i szybka konfiguracja

Konfigurowanie aplikacji z home.pl to czysta przyjemność.

Polecane do tego produktu

Podobne produkty

Pytania i odpowiedzi

Co mogę kupić za doładowania portfela PSN?

Karta PlayStation™ Store

Doładowanie funduszy konta PlayStation™ Network działa na tej samej zasadzie co zdrapka dostępna w wielu stacjonarnych sklepach. Po opłaceniu zamówienia na podany adres email otrzymasz wiadomość, która będzie zawierać kod do zrealizowania na konsoli PlayStation™ lub logując się do konta przez przeglądarkę na komputerze.

Status sieci PlayStation™ Network

Nie działa PlayStation™ Network? Odwiedź stronę https://status.PlayStation™.com/pl-pl/ i sprawdź stan usługi sieciowej. Jeśli doświadczasz problemów z np. połączeniem się do PSN, możesz zweryfikować czy jest to lokalna lub globalna awaria.

Bezpieczne doładowanie funduszy PSN

Korzystając z doładowania portfela PlayStation™ Network, nie podajesz danych swojej karty do systemu Sony. Poprawia to bezpieczeństwo, ponieważ Twoje dane płatnicze nie są związane z kontem oraz pozwalają Ci kontrolować wydatki, jeśli z konsoli korzystają dzieci lub inni członkowie rodziny.

Pomagamy, bo lubimy.

Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym Klientem.

Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.

+48 91 432 55 72

Skontaktuj się z nami
Baza wiedzy

Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl

Forum

Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl

Blog

Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl