Najczęściej zadawane pytania

Kim jest użytkownik usługi Dropbox Business?

Użytkownikiem jest każda osoba lub rola w zespole z unikalnym adresem e-mail. Każdy członek zespołu powinien mieć swoją własną licencję użytkownika. Użytkownicy mogą połączyć swoje konta Dropbox z dowolną liczbą urządzeń (komputerów, telefonów, tabletów itd.) bez dodatkowych opłat.

Jaką ilość miejsca otrzyma mój zespół?

Dropbox Business w home.pl jest dostępny w dwóch planach. Opcja Standard zapewnia zespołowi 3 TB miejsca dla całego zespołu (niezależnie od liczby użytkowników). Zespoły, które wymagają więcej przestrzeni w planie Advanced otrzymują nieograniczoną przestrzeń.

Czy na swoim koncie mogę mieć mniej niż 3 użytkowników?

Usługa Dropbox Business obejmuje 3 użytkowników i taka ilość użytkowników jest wymagana, aby zacząć korzystać z usługi. Nie ma jednak potrzeby korzystania ze wszystkich licencji od razu - licencje mogą być używanie wielokrotnie, dodatkowe licencje można przeznaczyć do użytkowania dla swoich klientów.

Jak mogę dodać kolejnego użytkownika do usługi Dropbox Business?

W momencie zakupu Dropbox Business posiadasz licencje dla 3 użytkowników już na samym początku. Gdy chcesz rozszerzyć liczbę licencji dla kolejnych użytkowników, przejdź do Panelu Klienta home.pl, wybierz usługę Dropbox i kliknij w opcję Zarządzaj licencjami. Nowe licencje dodasz poprzez zwiększenie całkowitej liczby licencji na koncie.

Jaki jest koszt dodania kolejnego użytkownika w usłudze Dropbox Business?

Koszt każdego kolejnego użytkownika w pierwszym okresie promocyjnym wynosi 44,90 zł netto/mies. dla wersji Standard i 72,90 zł netto/mies. Jeżeli kolejny użytkownik jest dodawany w późniejszym terminie niż zakup usługi, jego koszt jest obliczany proporcjonalnie do okresu wygaśnięcia usługi.

Czym jest Dropbox Paper?

Dropbox Paper to wygodne narzędzie do tworzenia dokumentów online - możesz z zespołem pracować nad notatkami ze spotkania lub planem projektu w czasie rzeczywistym. Dropbox Paper może również obsłużyć pliki Word, które można importować i edytować z poziomu aplikacji Dropboxa lub przeglądarki. Opcja ta jest dostępna w obu planach oferowanych przez home.pl

Czym jest Dropbox Showcase?

Dropbox Showcase to przestrzeń dla Twojej firmy, w której możesz tworzyć indywidualne materiały dla siebie i swoich klientów, zachowując własny branding i identyfikację wizualną. Dodatkowo Showcase pozwala na sprawdzenie kto korzysta z pliku.

Kupując tę aplikację w home.pl zyskujesz…

Polskie biuro obsługi Klienta

Polskie wsparcie techniczne

Proste płatności i faktura z Polski

Wygodna płatność
i polska faktura VAT

Prosta konfiguracja

Łatwa konfiguracja

Dedykowany zespół

naszych doradców

Bezpieczeństwo danych w Dropbox Business.

Dropbox zapewnia wysokie standardy ochrony Twoich danych i prywatności. Pliki są szyfrowane podczas przesyłania pomiędzy aplikacjami i serwerami Dropboxa oraz przechowywania. Każdy plik jest dzielony na osobne bloki, a każdy blok jest hashowany i szyfrowany przy pomocy silnego szyfru. Synchronizowane są wyłącznie bloki, które zostały zmodyfikowane. Jesteś właścicielem swoich danych i niezależnie od tego, czy są to Twoje dane osobiste, czy firmowe, Dropbox Business dba o Twoją prywatność.

Jaka jest różnica pomiędzy Dropbox Business Standard a Dropbox Business Advanced?

Standard zapewnia zespołom 3 TB miejsca i proste narzędzia udostępniania i współpracy. Dla zespołów, które potrzebują więcej miejsca i więcej zabezpieczeń, Advanced zapewnia nielimitowaną przestrzeń - Twój zespół otrzyma tyle przestrzeni, ile będzie potrzebował. Opcja Advanced oferuje również zaawansowane funkcje administracji, kontroli, integracji i bezpieczeństwa.