

- Marketplace
- Programy dla firm
Autenti: Podpis elektroniczny | Plan darmowy
Podpis elektroniczny zawsze pod ręką
Autenti: Podpis elektroniczny | Plan darmowy
Podpis cyfrowy ułatwia oraz przyspiesza wiele procesów związanych z obiegiem firmowych dokumentów. Podpisuj umowy na odległość, twórz prawomocne zlecenia i zarządzaj podpisywaniem dokumentów elektronicznych w wygodnej platformie Autenti. Przetestuj usługę bez żadnych zobowiązań przez 1 miesiąc za darmo i poznaj wszystkie zalety korzystania z e-podpisu w swojej firmie!
Z planem Autenti Free otrzymujesz:
wysyłkę do 5-ciu dokumentów miesięcznie na użytkownika,
darmową platformę online - bez konieczności instalacji oprogramowania,
brak kosztów również dla innych podpisujących dokument,
dostęp do szablonów dokumentów,
aplikację mobilną do podpisu elektronicznego,
archiwizację długoterminową z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Pakiety
Podpis elektroniczny Autenti. Przetestuj przez 30 dni za darmo!
Przejdź na cyfrowy obieg dokumentów i zacznij korzystać z e-podpisu w biznesie. W ten sposób prawomocnie podpiszesz nawet 90% umów i dokumentów - jednym kliknięciem, na jednej platformie Autenti. Przetestuj podpis elektroniczny przez 30 dni za darmo - skorzystaj z planu Autenti Free.
E-podpis Autenti - dlaczego warto korzystać z elektronicznego obiegu dokumentów z podpisem elektronicznym?

Korzystaj z bezpiecznego podpisu elektronicznego Autenti
Podpis elektroniczny Autenti wykorzystuje najnowsze technologie szyfrowania wykorzystywane w instytucjach bankowych, dzięki czemu korzystasz z bezpiecznego i poufnego narzędzia do podpisu elektronicznego.
Dodatkowo e-podpis Autenti zapewnia:
Łatwą weryfikację dokumentu - zawsze możesz sprawdzić podpis zarówno na platformie Autenti, jak i w programach typu Adobe Reader.
Dodatkową weryfikację podpisującego - skąd pewność, że osoba podpisująca dokument to właśnie ona? Skorzystaj z dodatkowej autoryzacji poprzez np. SMS.
Zgodność z przepisami - dokumenty z cyfrowym podpisem Autenti są zgodne z rozporządzeniem eIDAS, polityką RODO i innymi wymogami prawnymi.
Oszczędzaj czas i pieniądze
Tradycyjny obieg dokumentów papierowych wymaga dużej ilości papieru, kosztów wysyłki i archiwizacji przez co jest drogi. Dzięki Autenti i podpisowi elektronicznemu oszczędzisz nawet 70% czasu i środków, a dodatkowo wszystkie dokumenty będą dla Ciebie dostępne w jednym miejscu i na dowolnym urządzeniu.
Przyspiesz obieg dokumentów
Tradycyjny obieg dokumentów przesyłanych pocztą lub kurierem może trwać nawet 5 dni roboczych. Dzięki Autenti możesz skrócić ten proces nawet do 15 minut. Właśnie tyle wynosi średni czas od wysłania do podpisania dokumentu przez użytkowników e-podpisu Autenti.

Polska faktura VAT
Łatwa i szybka konfiguracja
Polskie wsparcie techniczne

Szczegółowy opis
Galeria
Podobne produkty
Pytania i odpowiedzi
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72

Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72

Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl

Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl

Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl