

- Marketplace
- Praca zdalna
AnyDesk Solo
Zdalna praca - łącz się ze swoimi urządzeniami
AnyDesk Solo
AnyDesk Solo to rozwiązanie dla osób chcących rozpocząć zdalną pracę. Oferuje podstawowe funkcje potrzebne do zdalnego połączenia się z drugim komputerem. Miej dostęp do firmowego komputera, drukarki, zdjęć czy projektów dzięki AnyDesk Solo. Obsługa urzadzeń mobilnych (Android i iOS).
WAŻNE: Jeśli posiadasz już licencję AnyDesk i chcesz odnowić ją w home.pl, skontaktuj się z naszym ekspertem.
AnyDesk Solo obejmuje:
dostęp dla 1 użytkownika
1 sesję jednocześnie (bez możliwości dokupienia dodatkowych połączeń jednoczesnych)
instalację na 3 urządzeniach
do 100 urządzeń, z którymi można nawiązać nienadzorowany dostęp
Sprawdź pozostałe licencje AnyDesk
Liczba połączeń i użytkowników
AnyDesk Solo - zdalne połączenie z drugim komputerem
Przegladanie zawartości jednego komputera na drugim ułatwia codzienną pracę informatyków i programistów. Nie muszą oni jeździć od jednego klienta do drugiego. Teraz każdą awarię są w stanie naprawić, siedząc przy swoim biurku.
Nie jest to jednak narzędzie przydatne tylko i wyłącznie w branży IT. Za pomocą AnyDesk Solo połączysz się ze swoim komputerem firmowym lub drukarką. A to wszystko z dowolnego miejsca na świecie. Jedynym warunkiem jest zainstalowana aplikacja i dostęp do Internetu. Zdalne połączenie nawiążesz z laptopa, tableta i smartfona.
Czym jest AnyDesk Solo?
Płatna licencja AnyDesk Solo umożliwia 1 użytkownikowi nawiązanie jednego połączenia zdalnego jednocześnie. Jest to licencja indywidualna, bez możliwości dokupienia dodatkowych połączeń jednoczesnych. Można zainstalować ją na 3 różnych urządzeniach, które wykorzystywane są do pracy (np. komputer, tablet i smartfon). W AnyDesk Solo dodasz do 100 zarządzanych urządzeń, z którymi można nawiązać nienadzorowany dostęp. Książka adresowa w AnyDesk Solo również pomieści maksymalnie 100 wpisów.
Podstawowe funkcje AnyDesk Solo
Dzięki AnyDesk Solo możesz połączyć się ze swoim urządzeniem z dowolnego miejsca na świecie. Ciesz się pełną niezależnością i korzystaj z uroków pracy zdalnej. Do podstawowych funkcji oprogramowania do zdalnego pulpitu zaliczyć można:
tryb prywatności: zaciemnienie ekranu urządzenia zdalnego, z którym będziesz się łączyć, co skutecznie zwiększa prywatność i bezpieczeństwo
zdalne drukowanie: drukowanie plików z urządzenia zdalnego na drukarce
niestandardowy alias: spersonalizowana nazwa wyświetlająca się Twoim klientom, np. ty@twojafirma, która normalnie brzmiałaby @ad (opcja dodatkowo płatna)
książka adresowa z maksymalnie 100 wpisami: zapisuj swoich klientów i organizuj po swojemu, zamiast za każdym razem prosić o ID
zaproszenia na sesje: szybko i łatwo zaprosisz innych do swojego urządzenia
uwierzytelnianie dwuskładnikowe: hasło i dodatkowy kod numeryczny w celu zwiększenia bezpieczeństwa
AnyDesk Solo - dla kogo?
AnyDesk Solo jest rozwiązaniem dedykowanym przede wszystkim specjalistom IT i freelancerom, czy osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą. Szczególnie jeśli w ramach tej działalności oferowane jest wsparcie IT. Pracując zdalnie możesz obsługiwać klientów z całej Polski, nie tylko z najbliższej okolicy. Łącząc się z klientami zdalnie oszczędzasz czas na dojazd i pieniądze na paliwo.
AnyDesk Solo przyda się również fotografom, projektantom, architektom, konsultantom lub cyfrowym nomadom, którzy na codzień potrzebują dostępu do dużych plików umieszczonych na innym urządzeniu. Stabilne połączenie bez ograniczeń czasowych pozwoli na pracę na dużych plikach.
Również małe firmy z jednym pracownikiem wsparcia IT uznają korzystanie z AnyDesk za wygodne. Kolega z pracy zgłasza problemy z komputerem lub trudności w zalogowaniu się? Nie ma potrzeby przemieszczać się pomiędzy pokojami lub budynkami, żeby naprawić drobną awarię.
Oficjalny Partner AnyDesk w Polsce
Brak automatycznych odnowień
Polska faktura VAT
Zastanawiasz się, którą licencję wybrać? Doradzę w wyborze odpowiedniej wersji.
+48 725 210 293

Szczegółowy opis
Porównanie produktów
Podobne produkty
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72

Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72

Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl

Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl

Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl