Bezpieczna i profesjonalna praca zdalna
AnyDesk Solo
AnyDesk Solo to rozwiązanie dla osób, które pracują zdalnie lub świadczą wsparcie informatyczne na odległość. Oferuje podstawowe funkcje, potrzebne do zdalnego łączenia się z drugim komputerem. Zapewnij sobie dostęp do firmowego komputera, drukarki, zdjęć czy projektów dzięki AnyDesk Solo. Pakiet wspiera obsługę urządzeń mobilnych Android i iOS.
Jeśli masz już licencję AnyDesk i chcesz ją odnowić w home.pl (na 1 rok, 2 lub 3 lata), skontaktuj się z nami.
Wybierz licencję AnyDesk
Liczba połączeń na 1 użytkownika
licencja dla 1 użytkownika
1 sesja jednocześnie
instalacja na 3 urządzeniach
100 wpisów w książce adresowej
na komputery i urządzenia mobilne
uwierzytelnienie dwuskładnikowe
szyfrowanie połączenie
własny alias AnyDesk
Szczegółowy opis
AnyDesk Solo – zdalny pulpit dla profesjonalistów
Przeglądanie zawartości jednego komputera na drugim ułatwia codzienną pracę wielu informatykom i programistom. Dzięki temu nie muszą jeździć od jednego klienta do drugiego. Teraz każdą awarię są w stanie naprawić, nie wstając od biurka.
Nie jest to jednak narzędzie przydatne tylko i wyłącznie w branży IT. Za pomocą AnyDesk Solo połączysz się ze swoim firmowym komputerem lub drukarką. Jedynym warunkiem jest zainstalowana aplikacja i dostęp do Internetu. Zdalne połączenie nawiążesz z laptopa, tableta i smartfona.
Czym jest AnyDesk Solo?
Licencja AnyDesk Solo umożliwia nawiązanie jednego połączenia zdalnego jednocześnie. Jest to licencja indywidualna, bez możliwości dokupienia dodatkowych połączeń jednoczesnych. Zainstalujesz ją na 3 różnych urządzeniach, które wykorzystywane są do pracy (np. komputer, tablet i smartfon). W AnyDesk Solo dodasz do książki adresowej 100 zarządzanych urządzeń, z którymi szybko nawiążesz nienadzorowany dostęp.
Podstawowe funkcje AnyDesk Solo
Dzięki AnyDesk Solo połączysz się ze swoim urządzeniem z dowolnego miejsca na świecie. Ciesz się pełną niezależnością i korzystaj z uroków i wygody pracy zdalnej. Do podstawowych funkcji oprogramowania do zdalnego pulpitu zaliczyć można:
tryb prywatności: zaciemnienie ekranu urządzenia zdalnego, z którym będziesz się łączyć, co skutecznie zwiększa prywatność i bezpieczeństwo,
zdalne drukowanie: drukowanie plików z urządzenia zdalnego na drukarce,
książka adresowa z maksymalnie 100 wpisami: zapisuj swoich klientów i organizuj kontakty po swojemu, zamiast za każdym razem prosić o numer ID,
zaproszenia na sesje: szybko i łatwo zaprosisz innych do swojego urządzenia,
uwierzytelnianie dwuskładnikowe: hasło i dodatkowy kod numeryczny w celu zwiększenia bezpieczeństwa.
AnyDesk Solo – dla kogo będzie przydatny?
AnyDesk Solo jest rozwiązaniem dedykowanym przede wszystkim specjalistom IT, freelancerom i osobom, prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą. Szczególnie jeśli w ramach tej działalności oferowane jest wsparcie IT. Pracując zdalnie, możesz obsługiwać klientów z całej Polski, a nie tylko z najbliższej okolicy. Łącząc się z klientami zdalnie, oszczędzasz czas na dojazd i pieniądze na paliwo.
AnyDesk Solo przyda się również fotografom, projektantom, architektom, konsultantom lub cyfrowym nomadom, którzy na co dzień potrzebują dostępu do dużych plików umieszczonych na innym urządzeniu. Stabilne połączenie bez ograniczeń czasowych pozwoli na pracę na dużych plikach.
Również małe firmy z jednym pracownikiem wsparcia IT uznają korzystanie z AnyDesk za wygodne. Kolega z pracy zgłasza problemy z komputerem lub trudności w zalogowaniu się? Nie ma potrzeby przemieszczać się pomiędzy pokojami lub budynkami, żeby naprawić drobną awarię.
Oficjalny Partner AnyDesk w Polsce
Brak automatycznych odnowień
Polska faktura VAT
Zastanawiasz się, którą licencję wybrać? Doradzę w wyborze odpowiedniej wersji.
+48 725 210 293
licencja dla 1 użytkownika
1 sesja jednocześnie
instalacja na 3 urządzeniach
100 wpisów w książce adresowej
na komputery i urządzenia mobilne
uwierzytelnienie dwuskładnikowe
szyfrowanie połączenie
własny alias AnyDesk
Szczegółowy opis
Porównanie produktów
Polecane do tego produktu
Podobne produkty
Pytania i odpowiedzi
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl
Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl
Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl