Najczęściej zadawane pytania

Czy kreator działa na urządzeniach mobilnych?

Obecnie kreator nie działa na urządzeniach mobilnych. Niektóre projekty realizowane w kreatorze wymagają ładowania ciężkich i wymagających technicznie grafik. Dla zapewnienia jak największej płynności i jak najlepszego działania u wszystkich naszych użytkowników, zdecydowaliśmy się nie wspierać smartfonów i tabletów z systemami iOS i Android. Kreator jest dostępny we wszystkich popularnych, aktualizowanych przeglądarkach na macOS, Windows, a także odmianach Linuksa.

Jakie jest minimalna wielkość zamówienia?

Minimalna wielkość zamówienia dla pudełek projektowanych w kreatorze zapakuj.to to zawsze 30 sztuk. W przypadku zamówień niestandardowych minimalna wielkość zamówienia będzie zawsze wyższa. Potrzebujesz szczegółów? Skontaktuj się z nami.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Produkcja pudełek zamówionych w kreatorze trwa od 14 do 21 dni (zależnie od rodzaju produktu) od momentu zaksięgowania płatności (jeśli zależy Ci na czasie, skorzystaj z ekspresowego przelewu przez internet). W przypadku przesyłki kurierskiej do czasu realizacji należy jeszcze doliczyć czas potrzebny na dostawę. Na terenie Polski to zazwyczaj 1-2 dni robocze. W przypadku wysyłki za granicę czas dostawy to ok. 3-5 dni roboczych, w zależności od docelowego kraju. Czas realizacji zamówień niestandardowych ustalamy indywidualnie

Czy opakowania zwiększą sprzedaż w moim sklepie internetowym?

Opakowanie ma znaczenie! Wpływa emocjonalnie na klienta, wspiera wizerunek firmy, a przede wszystkim zwiększa sprzedaż. Opakowanie produktu stanowi swojego rodzaju nośnik przekazu reklamowego i jest częścią identyfikacji marki. Podnosi ponadto wartość znajdującego się w nim produktu w oczach konsumenta, a w efekcie zachęca do jego nabycia stymulując proces sprzedaży. Analizy zachowań konsumenckich wskazują, że większość z nas powraca do e-sklepów, które obrandowują opakowania, wpływające w ten sposób na pozytywny doświadczenie zakupowe swoich klientów.

Czym mogę zaskoczyć klienta w moim sklepie internetowym?

E-sprzedawca nie ma bezpośredniego kontaktu ze swoim klientem. Często taki kontakt „face to face” daje pole do popisu handlowcom i wpływa na decyzję zakupową. Jako właściciel sklepu online także możesz mieć wpływ na takie decyzje! Opakowanie to obok ceny, produktu i promocji jeden z ważniejszych elementów strategii marketingowej. Estetyczne, obrandowane opakowanie, adekwatne do sprzedawcach produktów, bardzo często wywołuje na pozytywne, posprzedażowe emocje. Jeśli do tego dodasz własnoręcznie podpisaną kartkę z logo i grafiką swojego sklepu lub wizytówkę z podziękowaniem za zakupy albo inny „drobiazg”, klient na pewno opowie o tym doświadczeniu innym i poleci zakupy właśnie u Ciebie.