

TeamViewer Business
Najpopularniejsze na świecie narzędzie do dostępu zdalnego
TeamViewer Pilot
Odkryj nowe możliwości zdalnego wsparcia
Niezależnie gdzie jesteś, możesz dotrzeć z pomocą do swoich klientów. TeamViewer Pilot dzięki wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości rozwiązuje problemy wykraczające poza ekran komputera czy telefonu. Wystarczy, że połączysz się z klientem i widzisz wszystko tak, jakbyś był na miejscu.
Za pomocą kamery smartfona możesz zdiagnozować problemy związane z każdym rodzajem sprzętu, maszyny czy infrastruktury.
1473
,54
zł
brutto / rok (z VAT)
Niezależnie gdzie znajduje się Twój klient, możesz z łatwością pomóc mu zdiagnozować i rozwiązać jego problem. TeamViewer Pilot pozwala na szybkie łączenie się poprzez kamerę smartfona klienta i udostępnienie obrazu. W trakcie rozmowy masz możliwość rysowania i podświetlania na ekranie rzeczywistych obiektów. Dzięki temu nawet niedoświadczona osoba może sama naprawić usterkę.
Możesz skutecznie obniżyć koszty dojazdu do klienta lub wewnątrz własnej firmy. Usuwanie usterek czy problemów technicznych nie będzie wymagało obecności serwisanta. Z TeamViewer Pilot zastąpisz wizyty na miejscu sesjami obsługi zdalnej techników serwisowych i klientów.
Niektóre usterki wymagają natychmiastowej interwencji, aby zachować ciągłość produkcji czy działania firmy. Zbuduj swoją przewagę na rynku i zaoferuj swoim klientom bezpośrednie wsparcie, wykorzystując zalety rzeczywistości rozszerzonej.
Korzystaj z globalnej sieci TeamViewer i nie martw się o bezpieczeństwo wykonywanych sesji. Wszystkie połączenia zdalne są zabezpieczone wymianą publicznych/prywatnych kluczy RSA oraz szyfrowaniem sesji AES (256-bitowym).
Płać wygodnie i otrzymuj wszystkie faktury w języku polskim, nawet za zagraniczne aplikacje.
Ponad 200 konsultantów czeka, aby Ci pomóc w razie wątpliwości.
Konfigurowanie aplikacji z home.pl to czysta przyjemność.
Jak wygląda proces zamówienia TeamViewer Pilot?
Czy mogę używać TeamViewer Pilot w celach komercyjnych?
Czy można płacić za licencję TeamViewer Pilot w subskrypcji miesięcznej?
Dla ilu techników mogę wykorzystywać jedną licencję TeamViewer Pilot?
Czy osoba odbierająca połączenie musi posiadać licencję?
Czym jest TeamViewer Pilot?
TeamViewer Pilot to narzędzie stworzone do wspierania firm w zakresie obsługi serwisowej sprzętów czy infrastruktury. Za pomocą tego oprogramowania możesz połączyć się ze swoim klientem lub pracownikiem i pomóc w rozwiązaniu problemów technicznych.
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym Klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl
Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl
Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl