CRM stworzony do zespołowej obsługi klienta

Wypróbuj kompleksowy system wsparcia obsługi i sprzedaży. Przez 60 dni korzystasz z oprogramowania całkowicie za darmo.

Swiftresponse to narzędzie stworzone do zespołowej obsługi klienta.

Integracja z platformami
e-commerce: Prestashop i eSklep

SwiftResponse umożliwi Ci szybkie i łatwe połączenie Twojego sklepu z systemem CRM. Pobierając na bieżąco informacje o zamówieniach, będziesz zbierać i przetwarzać dane sprzedażowe w wygodny sposób.

Integracja pomoże również usprawnić komunikację z klientem. Na stronie wątku (ticketa) będą wyświetlane podstawowe informacje o zamówieniach, które są powiązane z adresem mailowym. Kontaktując się lub odpowiadając na wiadomość klienta, pod ręką nasz wyświetloną całą historię jego zakupów (wszystkie zamówienia zarejestrowane na ten sam adres email).

Zintegruj Swiftresponse z platformami e-commerce: PrestaShop i Shoper.

Wspieraj swoich klientów na najwyższym poziomie

System ticketowy

Obsługa komunikacji z klientem nie będzie więcej problemem. Z SwiftResponse każda wiadomość e-mail staje się wątkiem. Znajdziesz w nim wszystkie informacje związane z obsługą klienta - status, priorytet czy załączniki.

Automatyczne przypisanie i rejestracja wiadomości

Wszystkie wiadomości przesłane do Ciebie są rejestrowane w systemie z możliwością automatycznego przypisania ich do pracownika. System analizuje, który z nich może najszybciej odpowiedzieć na wiadomość od klienta.

Wspieraj swoich klientów na najwyższym poziomie dzięki Swiftresponse.

Zintegrowana komunikacja z SwiftResponse

Połącz wszystkie kanały komunikacji

Klienci korzystają z różnych możliwości kontaktu z Tobą. Im więcej kanałów im udostępniasz, tym większe ryzyko chaosu komunikacyjnego. SwiftResponse gromadzi dla Ciebie wszystko w jednym miejscu – skrzynki pocztowe, facebook, instagram, czaty ze strony www.

Wsparcie obsługi poczty email

Dzięki SwiftResponse cały Twój zespół może odbierać i wysyłać wiadomości z głównej skrzynki pocztowej firmy, a mimo to każdy pracownik ma możliwość indywidualnej obsługi Twojego klienta. System może automatycznie przypisać do klienta konkretnego pracownika, który będzie miał stały kontakt z klientem.

Połącz wszystkie kanały komunikacji i wspierał obsługę poczty e-mail ze Swiftresponse.

Automatyzacja pracy

Optymalizuj zlecanie zadań

Zależy Tobie na szybkiej realizacji zamówienia? Zleć zadanie, oznaczając pracownika. Otrzyma on powiadomienie on nowym zadaniu. W utworzonym wątku można zostawić komentarz lub oznaczyć, że zadanie zostało wykonane.

Szybkie odpowiedzi

Odpowiadaj szybko na najczęściej pojawiające się pytania. Każdy pracownik korzystający z SwiftResponse może stworzyć własne szablony odpowiedzi i używać ich, aby jeszcze łatwiej i szybciej rozwiązywać sprawy Twoich klientów.

Dzięki Swiftresponse zautomatyzujesz pracę w swojej firmie.

Sprawdź inne rozwiązania

Microsoft 365 Business Standard.

PAKIETY OFFICE 365

Microsoft 365 Business Standard

Zestaw aplikacji to nie tylko Word, Excel czy PowerPoint, ale także komunikator Microsoft Teams czt przestrzeń na firmowe pliki w chmurze.

Dowiedz się więcej

TeamViewer Business.

WSPIERAJ KLIENTÓW Z KAŻDEGO MIEJSCA

TeamViewer Business

Wspieraj swoich klientów gdziekolwiek jesteś. TeamViewer pozwala na połączenie się z każdym urządzeniem, które ma dostęp do internetu.

Dowiedz się więcej

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje SwiftResponse?

Czy korzystając z okresu próbnego, muszę podpiąć kartę?

Czy po zakończeniu testowania wersji próbnej muszę skorzystać z pełnej wersji?

Z jakimi platformami jest zintegrowany SwiftResponse?

Pomagamy, bo lubimy.

Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym Klientem.

Infolinia dostępna w godzinach 8:30-16:30 od poniedziałku do piątku

+48 91 432 55 87

Skontaktuj się z nami