

TeamViewer Monitoring & Asset Management
Monitoring firmowych sprzętów i oprogramowania
Kwalifikowany podpis elektroniczny SimplySign by Asseco
Podpis elektroniczny zawsze pod ręką
Podpisywanie dokumentów nigdy nie było takie proste
SimplySign to pierwszy w Polsce mobilny podpis elektroniczny, z którego skorzystasz przy pomocy smartfona/tabletu z dedykowaną aplikacją. Od klasycznego podpisu elektronicznego różni się faktem, że nie wymaga czytnika i karty kryptograficznej, ponieważ zastępuje je Twoje urządzenie mobilne.
Wybierz rodzaj usługi SimplySign
Okres ważności podpisu
Podpisywanie deklaracji dla ZUS
e-Deklaracje
ZUS PUE
Jednolity Plik Kontrolny
e-KRS
Główny Inspektor Informacji Finansowych
Ośrodki Szkoleń Kierowców
e-zdrowie
e-zwolnienia
Polskie Sieci Energetyczne
ePUAP
Wsparcie dla platformy Adobe
Mobilny podpis SimplySign to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce i jedno z pierwszych rozwiązań dostępnych w Unii Europejskiej. Zapomnij o ograniczeniach - z mobilnym podpisem fizyczny czytnik i karta nie będą już Tobie potrzebne.
SimplySign jest zgodny ze wszelkimi standardami i tak samo wiążący, jak podpis odręczny.
Za SimplySign odpowiada Certum - Powszechne Centrum Certyfikacji, które ma za sobą wiele lat doświadczenia i pozytywne wyniki audytów. Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo firmowych danych i podpisywanych dokumentów.
Z SimplySign oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze. Dzięki podpisowi elektronicznemu nie drukujesz i nie wysyłasz dokumentów, bo możesz to robić gdzie i kiedy chcesz.
Usługa podpisywania dokumentów elektronicznym podpisem działa w zgodzie z najpopularniejszymi e-usługami/platformami/systemami elektronicznego przepływu dokumentów.
Wystarczy jedna aplikacja, żeby załatwić wiele różnych formalności tu i teraz.
Płać wygodnie i otrzymuj wszystkie faktury w języku polskim, nawet za zagraniczne aplikacje.
Ponad 200 konsultantów czeka, aby Ci pomóc w razie wątpliwości.
Konfigurowanie aplikacji z home.pl to czysta przyjemność.
Parametry | Podpis kwalifikowany SimplySign |
---|---|
Cena brutto / rok | 343,17 zł brutto |
Podstawowe różnice | |
Certyfikat kwalifikowany | |
Zgodność z programami Adobe na całym świecie | |
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych np. e-Deklaracje | |
Zgodność z systemem Windows i macOS | |
Zgodność z systemem Android i iOS | |
Działa bez fizycznej karty i czytnika | |
Prosta integracja za pomocą API | |
Silne uwierzytelnianie klienta możliwość użycia kilku składników uwierzytelniających | |
Wybieram |
Czym jest podpis elektroniczny?
Czym jest SimplySign?
Co można podpisać za pomocą SimplySign?
Ile trwa uzyskanie certyfikatu kwalifikowanego? Czy jest to usługa dodatkowo płatna?
Co zapewnia podpis elektroniczny?
Jak zweryfikować tożsamość obcokrajowca przebywającego poza granicą Polski?
Czy z SimplySign potrzebuję fizycznego czytnika i karty?
Nie! Kwalifikowany podpis elektroniczny SimplySign nie wymaga fizycznego podłączenia czytnika i karty do PC lub urządzenia mobilnego. Z usługi można korzystać za pomocą: smartfona, tableta oraz klasycznie za pomocą: PC, laptopa. SimplySign współpracuje z systemami Windows, macOS, Android, iOS.
Do kogo jest skierowany podpis elektroniczny?
Ze względu na postępującą cyfryzację i coraz większe możliwości realizacji spraw administracyjnych za pomocą Internetu podpis elektroniczny sprawdzi się idealnie zarówno w przedsiębiorstwach, jaki i w gospodarstwach domowych.
Czy podpis kwalifikowany SimplySign jest zgodny z eIDAS?
Tak, podpis internetowy SimplySign jest zgodny z eIDAS, dzięki czemu masz zapewnioną możliwość użycia ePodpisu w różnych systemach teleinformatycznych w całej Unii Europejskiej.
Jakie są korzyści ze stosowania podpisu elektronicznego?
Dzięki kwalifikowanemu podpisowi elektronicznemu budujesz zaufanie i wiarygodność swojego przedsiębiorstwa, korzystając z bezpiecznego narzędzia zgodnego z międzynarodowymi standardami. Dodatkowo z podpisem internetowym Twoja firma oszczędza, ponieważ redukujesz koszty związane z tradycyjnym obrotem dokumentami oraz zwiększasz efektywność działania, podpisując dokumenty kiedy i gdzie chcesz.
Pomagamy, bo lubimy.
Nawet jeśli jeszcze nie jesteś naszym Klientem.
Dedykowana infolinia 8:00 - 20:00.
+48 91 432 55 72
Ponad 2000 pomocnych wpisów o usługach home.pl. Dowiedz się więcej na pomoc.home.pl
Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Dołącz do naszej społeczności na forum.home.pl
Olbrzymia dawka wiedzy o prowadzeniu firmy w sieci - poradniki, podcasty, wiadomości ze świata ebiznesu. Odwiedź nas na blog.home.pl