Pozycjonowanie strony firmowej
Masz stronę WWW? Zbuduj silną markę Twojej firmy w sieci!
Skuteczne pozycjonowanie stron WWW i sklepów internetowych
Masz stronę WWW? Zbuduj silną markę Twojej firmy w sieci!
Posiadasz sklep internetowy? Zapewnij sobie stały napływ klientów.
Działasz na regionalnym rynku? Docieraj tam z pozycjonowaniem lokalnym.
Prowadzisz biznes za granicą? Pokaż się zagranicznym klientom w Google.
Pozycjonowanie to najlepsza metoda na to, by Twoja strona WWW była wysoko w wynikach wyszukiwania w Google dla haseł najczęściej wyszukiwanych przez internautów.
Pozycjonowanie pozwala skuteczniej docierać do nowych klientów, przyciągając ich uwagę bez dodatkowych, płatnych reklam czy bannerów. To właśnie tego typu wejścia na stronę określane są mianem tzw. ruchu organicznego.
Zamów darmową wycenę
Wiemy jak pozycjonować strony naszych klientów tak, by trafiały na pierwsze miejsca w wyszukiwarkach
Wiemy, jak wpłynąć na pozycję Twojej strony WWW dzięki pozycjonowaniu
Specjalista SEO musi poznać materiał, na którym pracuje, dlatego swoje działania rozpoczynamy od audytu SEO i analizy i doboru słów kluczowych, przydatnych podczas pozycjonowania.
Na podstawie audytu ustalamy strategię pozycjonowania, w której zaplanujemy cele działań oraz znajdziemy narzędzia niezbędne do ich osiągnięcia.
Usuwamy błędy na stronie, poprawiamy szybkość jej ładowania, optymalizujemy kod HTML strony. Pracujemy nad układem wizualnym oraz optymalizacją pod kątem urządzeń mobilnych. Strona, która ma osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarkach musi działać bezproblemowo!
Pracujemy nad właściwym użyciem słów kluczowych w nagłówkach, meta tagach i wszystkich opisach, które znajdą się na stronie - treści muszą przyciągać nie tylko roboty wyszukiwarek, ale i uwagę użytkowników.
Pracujemy nad linkami wewnętrznymi oraz pozyskiwaniem linków na stronach zewnętrznych. Publikacja artykułów przekierowujących do naszej strony, artykuły sponsorowane czy pojawianie się w katalogach firm zdecydowanie poprawiają jakość strony w sieci.
Analizę wyników pozycjonowania prowadzimy w trybie ciągłym, starając się na bieżąco reagować na osiągane rezultaty i poprawiać to, co zdaje się nie działać. Narzędzia takie jak Google Analytics umożliwiające śledzenie wyników strony są na tym etapie niezastąpione.
Zobacz jak wygląda nasza oferta SEO
Jeśli strona stanowi przede wszystkim wizytówkę Twojej firmy, warto by stała się dla użytkownika nie tylko źródłem informacji o Twojej ofercie, ale też kopalnią wiedzy o kwestiach związanych z branżą czy działalnością firmy. Treści o charakterze poradnikowym to nie tylko wspaniały sposób na link-building, ale też dobry sposób na generowanie ruchu na najważniejszych podstronach.
Pozycjonowanie sklepów internetowych pozwala zapewnić ciągły napływ nowych klientów. Jest to niezwykle istotny proces w promowaniu sklepu internetowego, ponieważ to właśnie w Google będą szukać Cię Twoi klienci.
Zarówno w przypadku SEO sklepów internetowych, jak i SEO stron WWW, ważną rolę odgrywa grupa docelowa. Pozycjonowanie lokalne (inaczej regionalne) jest usługą, dzięki której zdobędziesz wysokie pozycje w Google w odpowiedzi na zapytania użytkowników, związane z określoną lokalizacją (taką jak nazwa obszaru, dzielnicy, miasta czy województwa).
W home.pl zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem stron kierowanych do polskiego użytkownika, ale także docieraniem do klientów zagranicznych. Wyzwania stojące przed ekipą SEO zależą przede wszystkim od wybranego rynku docelowego i trendów w wyszukiwarkach dla danego języka. Z chęcią pomożemy Ci zaistnieć na arenie międzynarodowej.
Trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to jak długo może potrwać pozycjonowanie Twojej strony. Na czas, po którym uda się zobaczyć pierwsze efekty pozycjonowania wpływa wiele czynników: branża, w której działasz, doświadczenie specjalistów SEO pracujących nad Twoją stroną, zastosowana strategia pozycjonowania, historia strony w odniesieniu do wcześniej stosowanych działań SEO, czy wreszcie intensywności działań samej konkurencji. Pamiętaj, że w trakcie pozycjonowania strony nie dążymy do osiągnięcia pierwszej pozycji na chwilę – wynikiem ma być nie tylko wysoka widoczność strony, ale też jej stabilna pozycja.
W home.pl stawiamy na kompleksową strategię SEO, która choć zajmuje więcej czasu niż działanie w stronę szybkiego wzrostu pozycji, ostatecznie przynosi znacznie większe korzyści i stabilną pozycję, której nie utracisz po tygodniu. Warto pamiętać, że konkurencja także pracuje nad swoim SEO i zależnie od branży, popularności frazy kluczowej czy zasięgu strony, czas potrzebny do ich pokonania może się nieco wydłużyć.
Oczywiście, że tak! Pozycjonowanie strony to obecnie najskuteczniejszy sposób na pozyskanie ruchu organicznego z wyszukiwarek oraz przyciągnięcie na stronę osób faktycznie zainteresowanych usługami lub produktami danej firmy czy sklepu internetowego. Nawet małe, pojedyncze działania z zakresu SEO mogą przełożyć się na wzrost ruchu na stronie, choć w Home.pl stawiamy raczej na kompleksową obsługę całej strony i pozycjonowanie w sposób, który gwarantuje nie tylko wysoką, ale i stabilną pozycję strony firmowej w TOP 10, a nawet TOP3 wyświetleń dla najważniejszych słów kluczowych.
To dość często pojawiające się pytanie, na które po raz kolejny nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi. Liczba słów kluczowych, na które można pozycjonować stronę lub sklep internetowy będzie zależała nie tylko od wielkości firmy i samej strony czy budżetu przeznaczonego na kampanię SEO, ale także od potencjału danych fraz. Nie warto przecież inwestować w te, które nie przyniosą oczekiwanej konwersji!
Pozycjonowanie na małą liczbę słów kluczowych opłacalne jest z reguły wtedy, gdy strona nie jest jeszcze mocno rozbudowana – przeładowanie kilku podstron całą masą słów kluczowych będzie nienaturalne i nie spodoba się robotom wyszukiwarek, podobnie jak pozycjonowanie wyłącznie na jedną i dwie frazy, przy których działania SEO będą naprawdę widoczne i niekorzystne dla wyszukiwarki, która zarabia przecież na płatnym pozycjonowaniu. W home.pl staramy się więc pozycjonować strony na wiele fraz, uwzględniając przy tym szerszy kontekst działalności firmy i frazy long tail, które pozwalają umieścić stronę w odpowiedziach do bardzo konkretnych zapytań w wyszukiwarce. Im bardziej widoczna w zapytaniach specyficznych dla branży jest Twoja witryna, tym łatwiej zbudować dla niej wizerunek eksperta branży!
Narzędzia służące do śledzenia i analizy stron internetowych zwracają obecnie wiele informacji, które umiejętnie odczytane pozwolą zweryfikować skuteczność pozycjonowania i opracować plan dalszych działań z zakresu SEO. Sposobów weryfikacji efektów pozycjonowania jest kilka, jednak wśród najpopularniejszych warto wymienić analizę liczby wejść na stronę z organicznych wyników wyszukiwania (dostępną m.in. w Google Analytics pozwalającym prześledzić poziom ruchu na konkretnych podstronach witryny), analizę fraz kluczowych kierujących użytkowników na naszą witrynę (dostępną po połączeniu Google Analytics z Google Search Console), widoczność witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania (dobrym narzędziem jest tu m.in. Senuto), czy wreszcie analizę współczynnika klikalności (CTR) dla każdego zapytania powodującego wyświetlenie strony na listach wyników wyszukiwania i średnią pozycję witryny dla danego zapytania (dostępną m.in. w Semstorm).
Optymalizację witryny można podzielić na dwa główne zadania: optymalizację techniczną strony, w której skupimy się na poprawie jakości kodu, linków, nagłówków czy organizacji strony, oraz optymalizację treści, która jest zorientowana na tworzeniu angażujących opisów z zastosowaniem wybranych fraz kluczowych. Witryna powinna zostać zoptymalizowana tak, by jej czytanie nie sprawiało robotom wyszukiwarki większego problemu, ale też by jej interfejs był przyjazny i czytelny dla odwiedzających ją użytkowników.
Wśród najbardziej problematycznych elementów stron i sklepów internetowych, za których optymalizację zabieramy się w pierwszej kolejności z pewnością należy wymienić optymalizację szybkości wyświetlania się strony (na którą wpływ mają m.in. objętość kodu oraz grafiki), optymalizację nagłówków i metatagów, optymalizację linków wewnętrznych, a finalnie także optymalizację treści na stronie.
Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu czynników. W Home.pl możemy pochwalić się 20-letnim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych pod wyszukiwarkę Google oraz ciągłym poszerzaniem wiedzy przez naszych specjalistów SEO, którzy obsłużyli już dla nas ponad 300 000 klientów. Zawsze staramy się współpracować z naszymi Klientami tak, by prowadzone działania z zakresu pozycjonowania przynosiły jak najlepsze efekty i uświadamiamy ich, że niektóre cele wymagają działań długofalowych. Trudno oczekiwać, że strona pojawi się w topowych pozycjach w Google po tygodniu czy nawet miesiącu prac nad jej optymalizacją. Czy jednak jest szansa, że dzięki pozycjonowaniu osiągniemy wyświetlenia w TOP3 i TOP10 dla Twojej strony firmowej? Zdecydowanie tak!
Regularnie dostarczamy raporty z postępów i efektów pozycjonowania, tak by nasi Klienci byli zawsze na bieżąco z aktualnymi działaniami prowadzonymi dla ich sklepów i stron internetowych. Nie pozostawiamy Cię w niepewności, wyciągając niepotwierdzone niczym liczby i wyniki procentowe jak z kapelusza – używamy najpopularniejszych narzędzi do weryfikacji i analizy działań SEO, generując na ich podstawie wykresy, w które będziesz mieć wgląd na każdym etapie współpracy z naszym zespołem.
Podczas audytu SEO sprawdzamy wszystkie najważniejsze elementy decydujące o ostatecznej pozycji strony w wyszukiwarkach i staramy się znaleźć obszary, w których można wprowadzić konieczne poprawki. Pozycjonowanie to w końcu nie tylko jakość treści, ale też samej strony internetowej, która w idealnym scenariuszu powinna być czytelna dla robotów wyszukiwarek. W trakcie audytu sprawdzimy adresy podstron, meta dane (przede wszystkim tagi title i description), a także kod strony odpowiadający za szybkość jej wczytywania oraz czytelność dla robotów wyszukiwarek. Powracając do treści, tu główną uwagę przywiązujemy do odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi i właściwego rozmieszczenia treści na stronie, a także linków wewnętrznych i zewnętrznych.
Pozycjonowanie stron long tail polega, jak sama nazwa wskazuje, na wykorzystywaniu tzw. „długich ogonów” czyli dłuższych, sprecyzowanych fraz kluczowych odpowiadających na konkretne zapytania użytkowników sieci. Internauci mają coraz częściej świadomość tego, że długie pytania mogą dać im bardziej precyzyjne odpowiedzi, dlatego też nie stosują pojedynczych słów, a nawet 5-cio wyrazowe frazy. Pozycjonowanie na tego typu frazy pozwoli dotrzeć do grupy klientów faktycznie zainteresowanych proponowanym produktem bądź usługą, a przecież na tym zależy nam najbardziej.
W odpowiedzi na potrzeby nasz klientów, którzy poszerzają działanie swojego biznesu za granicę naszego Państwa, wprowadziliśmy do naszej oferty usługę: pozycjonowanie za granicą. Wykonujemy pozycjonowanie stron internetowych w takich krajach jak:
W home.pl prowadzimy pozycjonowanie lokalne. Pomagamy przedsiębiorcom posiadających firmy stacjonarne zaistnieć lokalnie i dotrzeć do klientów z ich miast. Prowadzimy pozycjonowanie lokalne (na miasta) w poniższych miejscach:
Nie znalazłeś miasta w którym chcesz poprowadzić kampanię pozycjonowania? Nie szkodzi. Prowadzimy pozycjonowanie dla wielu innych lokalizacji w Polsce. Skontaktuj się z nami i zapytaj o pozycjonowanie strony na wybrane przez Ciebie miasto.
Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami