Reklama Google

Poznaj ogrom możliwości sieci reklamowej Google. Promuj swój biznes i zwiększ sprzedaż.

Wybierz reklamę Google Ads, Zakupy Google lub Banery Google

Poznaj różne formy reklamy w Google i wybierz taką, która najbardziej odpowiada Twoim preferencjom:

Reklama tekstowa Google Ads

Reklama tekstowa Google Ads

Kieruj klientów na swoją stronę WWW z pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google

Zakupy Google

Zakupy Google

Promuj swoje produkty (wraz ze zdjęciami i opisem) w wyszukiwarce Google

Banery Google

Banery Google

Reklama graficzna Twojej marki lub produktów, która pojawi się w najpopularniejszych miejscach Internetu

Wyceń reklamę Google za darmo

Imię i nazwisko

E-mail

+48 telefon komórkowy

Adres Twojej strony internetowej

Nie wiesz jaką formę reklamy wybrać?

Nie szkodzi – skorzystaj z formularza darmowej wyceny, a my skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, która forma reklamy Google będzie dla Ciebie najlepsza.

Skuteczna reklama tekstowa Google Ads (Google Adwords)

Chcesz zwiększyć ilość wejść na Twoją stronę? Przygotujemy dla Ciebie reklamę tekstową Google Ads, dzięki czemu Twoja strona WWW zajmie najwyższe pozycje w Google.

Efektywna sprzedaż produktów w Zakupach Google

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojego sklepu internetowego? Stworzymy dla Ciebie skuteczną reklamę produktową, dzięki której zdjęcia i opisy Twoich produktów będą wyświetlać się tuż nad wynikami wyszukiwania w Google.

Rozpoznawalność marki dzięki Banerom Google

Chcesz pozyskiwać codziennie nowych klientów? Gwarantujemy profesjonalną obsługę kampanii banerowych w Google Display Network. Stworzymy dla Ciebie reklamę graficzną, która zwiększy zasięg i widoczność Twojej strony w sieci.

Reklama Google dostosowana do Twoich potrzeb

Dowiedz się więcej o reklamie Google Ads, Zakupach Google i banerach Google Display Network.

Reklama tekstowa Google Ads

Zaistniej na pierwszych czterech miejscach w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google!

Co to jest reklama Google Ads (AdWords)?

Reklama tekstowa Google Ads to jedna z najpopularniejszych usług reklamowych Google, w ramach której możliwe jest promowanie linków w wyszukiwarce.

Jak działa reklama tekstowa Google Ads?

Linki sponsorowane pojawiają się w Google ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w odpowiedzi na konkretne zapytania użytkowników i są oznaczone jako reklama.

Ile kosztuje Google Ads?

Reklama Google Ads (Google Adwords) jest rozliczana w modelu PPC (Pay Per Click), czyli poniesiesz koszty tylko za kliknięcia w reklamę i faktycznego użytkownika, który odwiedzi Twoją stronę.

Darmowa wycena
Google Ads
Zakupy Google

Zakupy Google

Sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio z wyszukiwarki Google!

Co to jest reklama Zakupy Google (Google Shopping)?

Google Shopping, w Polsce znana także jako Zakupy Google, to usługa zbliżona w działaniu do reklamy Google AdWords, jednak tym razem nastawiona na graficzną promocję konkretnych produktów z Twojej oferty.

Jak działają Zakupy Google?

Użytkownicy, którzy wpiszą w wyszukiwarkę zapytanie o konkretny produkt (np. buty sportowe) zobaczą ponad wszystkimi wynikami wyszukiwania specjalnie przygotowane boxy ze zdjęciem, ceną i linkiem do produktów w Twoim sklepie. Produkty będą również umieszczone w zakładce „Zakupy” w Google.

Ile kosztuje reklama produktowa w Google?

Zakupy Google, inaczej reklama produktowa, rozliczane są w modelu płatności za kliknięcia (czyli Pay Per Click), co oznacza, że zapłacisz tylko za faktyczne kliknięcia użytkowników zainteresowanych Twoim promowanym produktem.

Darmowa wycena

Banery Google

Promuj swój biznes i markę w najpopularniejszych miejscach w Internecie!

Czym są banery Google?

Reklama banerowa Google pozwala na wyświetlanie odpowiednio przygotowanych banerów reklamowych w sieci Google Display Network, docierającej do ponad 90% wszystkich użytkowników Internetu. W ramach tej reklamy użytkownicy mają dostęp do przestrzeni reklamowej na różnych stronach WWW.

Gdzie wyświetla się reklama banerowa?

Twoja reklama może wyświetlać się na: branżowych portalach informacyjnych, na dużych stronach internetowych, blogach, na YouTube, w ramach poczty Gmail, a nawet na Facebooku, docierając do Twojej grupy docelowej tam, gdzie to tylko możliwe.

Ile kosztuje reklama banerowa (Google Display Network)?

Banery Google rozliczane są w modelu płatności za kliknięcia (czyli Pay Per Click), co oznacza, że zapłacisz tylko za faktyczne kliknięcia użytkowników zainteresowanych Twoim promowanym produktem.

Darmowa wycena
Banery Google

Zobacz, jak będziemy realizować dla Ciebie skuteczną reklamę Google Ads, Zakupy Google lub Banery Google

Wiemy jak skutecznie prowadzić kampanie reklamowe Google

FORMULARZ

Aby otrzymać darmową wycenę reklamy tekstowej Google Ads (Adwords), reklamy graficznej banery Google lub Zakupów Google (Google Shopping) wypełnij formularz podając swoje dane kontaktowe oraz adres strony WWW, którą chcesz promować przy pomocy reklamy Google.

POZNAJMY SIĘ

Po wysłaniu przez Ciebie formularza, zadzwoni do Ciebie specjalista ds. reklamy Google. Omówicie wspólnie cel reklamy Google Ads, Banerów Google lub Zakupów Google. Ustalicie najważniejsze tematy, harmonogram i budżet.

START KAMPANII

Nie narzucamy wiążących umów – to od Ciebie zależy, czy zechcesz kontynuować współpracę. Jeżeli oferta Ci się spodoba, otrzymasz fakturę. Po jej opłaceniu startujemy z kampanią. Reklama Google jest najszybszą formą promocji w Internecie, więc jej działanie zaobserwujesz już po 24 h!

RAPORT I ANALIZA

Zawsze po upływie miesiąca kampanii, otrzymasz prosty i zrozumiały raport, w którym przedstawimy Ci statystyki Twojej kampanii reklamowej Google. Otrzymasz także analizę skuteczności reklamy i rekomendacje na przyszły miesiąc.
Formularz
Poznajmy się
Start
kampanii
Raport
i analiza
Formularz
Poznajmy się
Start kampanii
Raport i analiza

Nie daj klientom o sobie zapomnieć - wykorzystaj remarketing

Remarketing to rodzaj kierowania kampanii reklamowej Google. Takie kampanie są wykorzystywane wobec użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej reklamowaną stronę. W ten sposób przypomnisz o sobie użytkownikom, którzy byli na Twojej stronie WWW.

krok 1

Andrzej jadąc do pracy odwiedził Twoją stronę WWW

krok 2

Andrzej przyszedł do pracy i uruchomił inną stronę

krok 3

Algorytmy sieci reklamowej Google wyświetlają Andrzejowi Twoją reklamę.

krok 4

Andrzej zachęcony reklamą, wraca na Twoją stronę i dokonuje zakupu

Sprawdź też inne formy reklamy Google

Wizytówka Google Moja Firma

Stworzymy wizytówkę z informacjami o Twojej firmie, która będzie widoczna w Mapach Google.

Reklama na YouTube

Reklamuj swój biznes przy pomocy filmów na najbardziej znanej platformie wideo.

Reklama Gmail Sponsored Promotions

Wyświetlimy reklamę Twojej strony w najpopularniejszym programie pocztowym na świecie.

Zapytaj
Inne formy reklamy

Najczęściej zadawane pytania na temat reklamy Google

Dlaczego warto korzystać z reklamy Google Ads (Adwords)?

Reklamy tekstowe Google Ads to skuteczny sposób na szybkie zwiększenie widoczności Twojej strony w sieci. Dzięki wykorzystaniu odpowiednio przygotowanych linków pozycjonowanych na daną frazę kluczową Twoja strona pojawi się na szczycie wyników wyszukiwania użytkowników zainteresowanych danym produktem, usługą bądź branżą, przyciągając uwagę do Twojej oferty

Dlaczego warto reklamować się przy pomocy Banerów Google (Google Display Network)?

Użytkownicy Internetu zwracają uwagę na przekazy graficzne znacznie częściej, niż reklamy tekstowe, dlatego też promocja w postaci banneru w Google Display Network może znacznie szybciej przyciągnąć ich na Twoją stronę internetową. W home.pl wiemy jak przygotowywać kampanie banerowe skutecznie, bazując na wieloletnim doświadczeniu i zadowoleniu setek tysięcy klientów, którzy skorzystali już z naszej oferty.

Dlaczego warto wybrać reklamę w Google Zakupy?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz przedstawić swoją ofertę nowym klientom, promocja poszczególnych produktów w formie graficznej na samym szczycie wyników wyszukiwania to najlepszy sposób na przyciągnięcie uwagi. W home.pl wiemy, jak maksymalizować skuteczność tego typu reklam i zwiększyć nie tylko ruch, ale i sprzedaż na Twojej stronie internetowej.

Jak ustalić budżet na Reklamę Google?

System reklamowy Google opiera się o płatności Pay Per Click (PPC), dzięki czemu nie płacisz za wyświetlanie swojej reklamy, a jedynie za każdego użytkownika, który kliknie w reklamę. Na początku trudno określić jak skuteczna będzie dana kampania i czy Twój link będzie miał dużą klikalność, dlatego kwestię ustalenia budżetu na pierwsze miesiące promocji warto ustalić z naszym specjalistą w trakcie rozmowy telefonicznej. Pomożemy znaleźć Ci właściwy budżet dla Twojej kampanii, a po czasie sprawdzimy, czy warto go zwiększyć lub zmniejszyć zależnie od wyników konkretnej reklamy.

Kto zobaczy moją reklamę tekstową lub produktową w Google?

Reklamy w sieci Google działają na podstawie fraz kluczowych ustalonych podczas projektowania kampanii. Jeżeli internauta, wpisze w wyszukiwarkę zapytanie (frazę kluczową), na którą pozycjonujemy Twoją stronę lub produkty, zobaczy Twoją reklamę na czołowych pozycjach lub ponad wynikami wyszukiwania.

Komu wyświetlają się reklamy banerowe Google Display Network?

Narzędzia do tworzenia reklamy w Google Display Network pozwalają precyzyjnie określić odbiorców Twojej reklamy banerowej. Na podstawie tego co wiesz na temat swojej grupy docelowej, będziemy w stanie dopasować parametry Twojej reklamy banerowej tak, by trafiała do jak największego grona Twoich nowych, potencjalnych i powracających klientów. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule na pomoc.home.pl

Ile różnych reklam Google można promować jednocześnie?

Google nie wprowadza limitu na kampanie Google AdWords, Google Shopping czy Google Display Network, dlatego nie będzie dla nas problemem przygotowanie kilku kampanii skupionych na różnych usługach Twojej firmy.

Jak wygląda współpraca przy reklamie Google w home.pl?

Nasi specjaliści każdego dnia doskonalą swoje umiejętności obsługi reklam Google tak, by zagwarantować Ci jak najwyższą skuteczność Twoich reklam. Skorzystaj z pomocy doświadczonego zespołu, dzięki któremu pokażesz swoją reklamę Google tam, gdzie pojawiają się Twoi klienci.

Co oznacza system płatności Pay Per Click?

Reklamy Google opłacane są w systemie PPC, co w praktyce oznacza że płacisz za swoją reklamę jedynie wtedy, gdy użytkownik zdecyduje się kliknąć w Twój link z reklamą. Na początku kampanii ustalasz swój maksymalny budżet i jeśli liczba kliknięć przekroczy określoną kwotę, reklama przestanie się wyświetlać. Budżet możesz oczywiście dowolnie zmniejszać lub zwiększać zależnie od wyników reklamy i Twoich możliwości finansowych.

Czy przy pomocy reklamy Google mogę promować wszystko?

Niestety nie, sieć reklamowa Google nie chce wprowadzać użytkowników Google w błąd lub wspierać w podejmowaniu niewłaściwych dla ich zdrowia i życia decyzji. Z tego względu wprowadziła pewne obostrzenia względem promocji takich produktów i usług jak: hazard, broń, leki, polityka. Czego nie można promować w Google przeczytasz w naszym artykule na pomoc.home.pl

Jakie produkty najlepiej reklamować przez Zakupy Google?

Przed rozpoczęciem działań w ramach kampanii Zakupy Google warto przygotować listę produktów, których sprzedaż przynosi największe zyski dla Twojego sklepu. Dobrze, aby były to produkty, których cena jest konkurencyjna w stosunku do innych sklepów.

Co wpływa na kolejność wyświetlania reklam w Zakupach Google?

Kolejność wyświetlania reklam jest dobierana przez specjalne algorytmy Google, sprawdzające trafność pomiędzy wpisywanym przez potencjalnego klienta zapytaniem, a oferowanym w ramach reklamy produktem.

Jakie grafiki są wyświetlane w reklamie produktowej Zakupy Google?

Grafiki wyświetlane pobierane są przez Google bezpośrednio z podstrony produktu w Twoim sklepie. Grafika musi prezentować konkretny reklamowany produkt. Specjaliści home.pl są w stanie wybrać z prezentowanych przy produkcie grafik do dwóch zdjęć, które będą używane naprzemiennie w reklamie w Google.

Czy moja reklama będzie widoczna również w na smartfonach?

Tak! Na komputerach, tabletach i smartfonach, Twoja reklama będzie widoczna na wszystkich urządzeniach typu smartphone niezależnie od tego czy jest to Android czy iPhone.